2006年10月8日 星期日

女王的教室

今晚食飽飯回來和BB開完生日會後兩仔爺就入左房瞓覺,得番我一個無野做睇左女王的教室!

好感慨咁!所以又blog一blog發洩一下咁啦!

睇住套電視劇時个心有啲梗住梗住嘅感覺!點解我會咁容易放棄左自己教書呢個理想?而亞久津老師咁努力咁堅持呢?當然做劇同現實係有分別嘅!睇到我都好掛住啲學生!

之前無乜心機睇呢套劇,因為佢嗰套教學法同我嘅教学理念完全相反!我主張同學生係建立關係先,大家做左朋友就好容易好smooth咁解決到好多問題!而事實上我教左幾年都好work!每年嘅學生都變晒朋友咁,有心事又可以傾,有事時又會聽教!越曳越多問題嘅小朋友都好多時係屋企問題!越曳越可憐!唉!

回想幾年嘅教學生涯都好無悔同好有滿足感!各位同學仔記住少啲是非,好好努力讀書!各位偉大嘅老師就繼續努力,堅持教好啲學生,唔係只係成績好,係教識佢地做人!!越曳越難教越需要好老師啊!加油啊!我就努力睇吓仲有無其他有意義嘅野努力!否則都可以重執教鞭!睇吓點先啦!


沒有留言:

張貼留言