2006年10月17日 星期二

2006年10月17日 - 大嶼山一日遊(update版)

今日同基n包一齊去大嶼山一日遊, 去左好多地方, 仲見到中華白海豚! 好lumlum!影左成300張相, upload左幾十張去相簿, 得閒去睇下!! lumlum!!

今次帶左monbebe貓仔同眼瞓熊!首先係東涌食早餐!

然後買左<大澳通>!全日任搭大嶼山巴士加單程纜車都只係$73!如果會周圉去就好抵!

好彩我地平日去咋!唔係實排隊排到傻!

6人合照

上車了!

第1pair!

第2pair!!

第3pair!!!

全程都幾長!好順利!無停過!每架最多坐1O人同企7人!都幾值得坐下!


去到昂坪纜車站有個池仔

仲有蝌蚪添!見到嗎?

昂坪市集!好海洋公園集古村feel的!

例牌跳相!去到边跳到邊!!

助跑跳!好高喎!!

南京大.....

....殺

有3隻好唔得意嘅靈猴!

非禮勿視,非禮勿聽,非禮勿說??

有好攪笑嘅帽賣

哈哈好醜怪

高難度!超高難度!

扮佛!瞓坑渠!污糟貓........

到達大佛!2個男仔好興奮要行上去!2個女嘅好無奈!睇見就腳軟

你兩個就好啦!有人抱住!

上到喇!攰死人

下一站大雄寶殿!

我地要抖下!

佢地都要抖下!

兩隻曳仔繼續同圍影相



跟住搭巴士去左靈穩寺個路口!仲要行15分鐘山路先到!

途中有揻火把玩!

終於去到寺嘅門口了!

開飯食齋!

食完小睡!

出左去個亭度抖凉!

好好風好嘆!

然後4個又行番出去等巴士!(張相點影?放個腳架去對面馬路然後扮等車囉)


跟住一站係大澳!

一落巴士就比呢個飛落船嘅uncle捉我地搭$2O位包有白海豚睇嘅船仔

呢兩位免費

見到嘛?

倆條一齊玩水

呢個係個頭嚟!仲見到隻眼添!

我地4個都睇到好興奮!船家話大澳附近有二百幾條中華白海豚!佢地唔驚船!仲好似特登跳上黎say Hi咁!好lum!!

跟住見到將軍石!睇唔睇好似有個光頭高鼻嘅人挨住座山?

最後睇棚屋!

上番岸之後我地去食大澳好出名嘅茶果同雞屎藤!!都幾好味!

最後一站係又搭巴士去嘅<長沙>海灘!去到時已經6點了!加上水漲!我地爭D比个浪打中!

個沙灘啲水好黑!好得人驚!係咪潮漲冲晒啲泥上黎呢?

兩隻BB都好lumlum! 好浪漫

最最最後又搭巴士回東涌dinner!又係免費巴士呢!<大澳通>任搭!抵

返到東薈城揰啱音樂噴泉show,坐低睇埋先!今日行程真係超級豐富!lumlum!!!!!

 


沒有留言:

張貼留言