2009年8月31日 星期一

2009.8.23 一家4口 x 2 ^.^

8月23日, dadi假期第二日, 咁啱又係星期日, 我地一家4口, 約左另一家4口!!! hehe!!!



去左荃灣一齊飲茶~~~ ^.^



妹妹自己係車仔瞓左好耐, 好乖乖呢~~~ ^.^



原本同妹妹著左呢件新衫衫咖, 點知, 一去到已經整dirty左要去荷花換衫lu!!!  



食飽飽就去行吓喇~~~



睇住佢地兩個, 好朋友, 手拖手, 哈哈!!! 果然係延續左你兩個老豆嘅好好友誼呢~~~



我地兩個mami同細b去左餵奶奶!!! 兩個哥哥同爸爸去影吓相先~~~


hihi~~~ 玩具反嘔城嘅giraffe~~~



唯一一張望鏡頭嘅合照係同埋一個唔識嘅姐姐嘅~~~ =p



仲有呢個mami唔知叫乜名嘅機械人~~~



hehe~~ ^.^



兩個哥哥好似大個仔左好多咁呢~~~ ^係咪做左哥哥會大個左咖???



下一站 - 我地兩個mami嘅主要目的地 - dr. kong!!!!!



兩個哥哥仔要買返學鞋呢~~~ ^.^



試鞋試到咁嘅樣~~~ 哈哈!!!



同埋另一個哥哥一齊照鏡~~~ 



去片: lumlum試黑鞋, 曦曦試白鞋~~~ ^.^



之後就上左曦曦屋企喇~~~ ^.^


家曦bb!!!



happy~~~ ^.^



兩個瞓醒嘅哥哥同兩個dadi玩~~~ 我地兩個mami就攬住細b傾野!!! ^.^



hehe!!! 我地又有好多新計劃進行中喇~~~ 加油加油!!! ^.^



9月份嘅舖頭仔將會有好多好多新貨~~~


因為kitman ee會跟番d訂單喇!!! 我又可以主力上貨上網比大家揀喇!!! ^.^ 


大家得閒就去睇吓啦 : http://smartfamily.shopping.babysky.hk/ 


兩個大肚mami開嘅舖頭仔而家變左兩個揍住大細b嘅mami打理嘅舖, 大家嘅時間都係24小時, 而要做同想做嘅野又好多, 真要效率好高同埋分配時間好好先得喇!!!


繼續努力努力!! 加油加油!!! 做得幾多就幾多~~~ ^.^ 


有個志同道合, 想法一致嘅好partner真係好幸福呢, thanks so so so much!!! ^.^ 仲有呢個月真係辛苦晒uncle tony喇~~~ 再一次thanks!!!


沒有留言:

張貼留言