2009年8月5日 星期三

2009.8.5 恭喜KITMAN EE

KITMAN EE個細b今日出左世喇~~~


恭喜恭喜~~~ 好乖乖, 好快手就出左世喇~~~


由一度都未開到十度生得, 都唔洗一個鐘頭呢! 第二胎真係快到咁??? 不過, 快到uncle tony都趕唔切去陪產呢!!



上兩個星期日, 我同妹妹都係同kitman ee一家人一齊過嘅呢!!! ^.^


post番d相先:


2009.7.26 uncle tony一家第一次見澄澄~~~



曦曦都好鐘意bb呢~~~ 一定會係一個好哥哥!!! ^.^



珏霖呢日係爺爺屋企, 因為dadi威要返工呢~~~



同uncle tony傾計呀???



呀~~~ ^.^



呢日妹妹好乖乖好好瞓~~~ 食飽就瞓, 瞓飽又食!!! ^.^



uncle tony同曦曦都瞓埋~~~ hehe~~~ 我地兩個女人係書房傾傾傾生意!!! ^.^ 



再一次恭喜晒你地呀!!! 大家都一家4口喇~~~ ^.^ 



小家曦, 你等到妹妹差不多滿月, auntie cary差不多坐完月先出世, 真係好叻仔呢!!!


kitman ee, 生意仔交晒比我啦! 你放心揍仔坐月啦!! 我會努力同dadi威& tony一齊攪掂咖喇!!! ^.^


唔該晒你呢個月攪掂晒d野同埋整好左個system!!! 而家咁organised, 真係好容易好輕鬆就可以handle到喇~~~


各位繼續多多幫襯, 我攪得掂咖~~~ ^.^


http://smartfamily.shopping.babysky.hk/


6 則留言:

  1. 你地兩個叻叻媽咪要+油~
    我會多多幫襯^^

    回覆刪除
  2. 澄澄眼金金個樣好搞笑 ^.^

    回覆刪除
  3. 真係咁快 ..... 正~恭喜恭喜

    回覆刪除
  4. 我都要恭喜kitman ee....好犀利呀kitman ee 咁快手!一個鐘頭就生左細b...一個字、勁、

    回覆刪除
  5. lee 間鋪好旺再潻丁呀

    回覆刪除