2009年8月26日 星期三

2009.8.25 lumlum豬第一次睇戲 ^.^

dadi由上星期六開始放6日假!!!


加上下星期lumlum豬就開學喇!!! 所以, 我地襯呢個開學前嘅一家人時間, 玩左好多野, 日日都好多節目呢!!! 真係唔知道幾時先寫得番晒d blog!!!


而尋日星期二, 睇戲抵呀!!!


我地3個就唔該姑婆睇住妹妹, 一早出去同lumlum豬第一次睇戲喇!!!



第一次排隊買tickets~~~ 你咁細個, 未夠1m高, 唔洗買!!! ^.^



睇乜呀??? 咪個個都話好ok, 小朋友都坐定定嘅UP!!! 冲天救兵囉!!! ^.^



未夠鐘, 食個麥當當早餐先~~~ ^.^



YUMMY~~~



仲睇左陣姐姐跳舞呢~~~ ^.^



夠鐘開場喇~~~ 好緊張呀!!! ^.^



攞定D TICKETS出黎~~~



到戲院喇~~~ 哈哈!!! ^.^



係3D版黎咖~~~ 所以有眼鏡戴呢!!!



3個都有~~~ ^.^ 唔該晒戲院姐姐幫我地影相!!! ^.^



入場喇~~~ 小朋友有櫈仔加上去咖!!!



好開心好期待嘅LUMLUM豬~~



3個自拍完就開場喇~~~ ^.^



LUMLUM豬第一次睇戲嘅表現如何呢??  O唔OK呢???


就係..... 一半一半啦~~~


開頭半場肯戴3D眼鏡!!!


但係下半場C都唔戴..... 好彩係有D 3D, 有D唔3D!! 主要都係D背景3D! 唔戴都唔係好懞!!! 都睇到!!!


個幾鐘頭都坐定定!!! 不過頭半場係自己坐!!! 下半場係要MAMA抱住睇!!!


MAMI就住佢黎坐..... 睇完有D腰酸背痛!!!


^.^ 雖然有少少辛苦~~~


不過, 同個兩歲一個月嘅人仔睇戲, 我地唔洗一家人中途離場, 我都好滿意喇~~~


有機會有乜好戲好睇, 我地再考慮同你睇啦~~~ 


或者等埋妹妹一家4口再睇啦~~~ ^.^


沒有留言:

張貼留言