2009年8月5日 星期三

2009.8.6 lumlum豬2歲1個月大喇~~~

2009.8.6 lumlum豬2歲1個月大喇~~~


上個月同佢切蛋糕仲好似唔係好耐之前咁, 乜咁快又一個月喇??


呢個月對仔仔豬黎講都發生左好多野~~~


媽咪入醫院生bb啦, 妹妹出世啦, 妹妹係醫院住, mami dadi晚晚唔同佢一齊dinner啦, 妹妹出院返左黎一齊住要適應啦, 發燒發左一星期啦, 等等等等...


總係覺得, 呢一個月, 個仔大個左好多!!! 係咪因為做左哥哥呢????


識講好多野, 同我溝通多左好多, 好表達到自己想點, 好多時間都唔想照大人嘅說話去做, 開始有d反叛, 有時明明識嘅野又特登答第二樣or扮唔識, 唔鐘意聽嘅野同你講第二樣......... 哈哈!!! 有時真係比佢激c or 笑c!!!


mami最唔鐘意佢呢個星期唔多肯食飯, 前晚2009.8.4仲係mami第一次真正發惡打佢, 而家食飯時成日都周圍爬周圍走唔肯坐定定, 可能因為張high chair比左妹妹瞓, 佢唔習慣係細枱食, 前排仲習慣左睇住電視食, 呢排不停咁教緊佢坐定定, 食飽飽先睇電視!!!


前晚唔聽我講, 仲周圍爬, 而且又唔肯呀大個口食, 餵到都唔打開個口, 點氹點教都唔食, 打佢咀仔打佢patpat仲好牛精咁嘅樣, 叫佢乖啦, 聽話啦!!! 就自己話lumlum唔乖, 食飯no no!!! >.<~~~


真係激死人, 抱佢坐番好時, 佢掙扎時唔覺意一腳踢左碗飯落地!!! !!! 我知道佢唔係特登, 但係已經氹佢氹到想斷氣, 一見到碗飯落左地嗰吓真係嬲到不受控制, 捉住佢好大力咁打左佢大脾同patpat幾下!!! 


一定係好痛, 佢即刻喊, 而我d眼淚都即刻流出黎........ 見到佢隻豬脾脾紅晒, 有手指印呢!!!!!!! 好想即刻呵番佢, 但係又知道真係要教!!!


跟住我好惡咁走開話mami好angry, 小朋友要乖乖地坐定定食飯, 一定唔可以踢跌碗碗, 浪費食物!!!! !!! 整過另一細碗飯叫佢乖乖地食左, mami先睬佢同抱番佢呵番!!!


好彩dadi又係度, 可以做好人, 氹佢教佢食左d飯, 再等mami同佢再講道路錫番佢!!!


終於明白乜野叫做"打在兒身, 痛在娘心"!!! !!! 真係好心痛呢!!!


無諗過會係仔仔豬25個月大呢篇寫左呢d野!!! 哈哈!!! blog真係好, 可以任我寫任我release呢!!! 仔呀仔~~~ 呢次係mami第一次好嬲好惡咁大大力真係打你呀!!!


好~~~ 寫番我原本打算寫嘅野先:


就係我地3個玩自拍玩得好開心~~~ 原本, 我地個仔已經大個仔到可以同我地一齊玩自拍, 玩唔同嘅衰樣!!! 哈哈!!!


我地3個一齊瞓係大床, 我地講做乜, 就一齊做&自拍:


正常樣~~~



happy~~~



funny face~~~



close your eyes~~~



open your mouth~~~



angry~~~



sad~~~



laugh~~~



surprise~~~



smile~~~



sad~~~



cry~~~ lumlum自己話咖~~~



angry~~~



poke out your tongue~~



妹妹呀~~~ 大個d同你一齊玩~~~



i love you 仔~~~


希望你日日都健康快樂!!! 下個月6號你就已經返緊學喇!!! 期待ing!!!  



沒有留言:

張貼留言