2009年8月10日 星期一

2009.8.8 lumlum豬第一次著校服 ^.^

又係8月8日星期六, 呢日除左係妹妹擺滿月嘅大日子之外, 仲係lumlum豬9月開學嘅學校講座嘅日子!!!


mami一早去聽完之後, 就係買校服時間, dadi帶埋lumlum豬黎試身先!!! ^.^



先度一度件運動服先~~~ ^.^ 好似好大件咁喎!!!



再試吓件校服~~~ 哈哈!!!



水手裝黎咖喎~~~



鐘唔鐘意呀?? 仔??



行黎行去~~~ 哈哈!!!



試細一個碼嘅運動服先~~~



到底係咪要大件d好d呢???



試埋細一個碼嘅校服~~~



仔呀仔~~~ mami見到你著校服覺得好感慨呀!!! 我個bb咁快已經大個仔喇!!! 9月就返學喇!!! 希望你會開開心心, 鐘意返學啦~~~



試埋件冷衫仔~~~ 好吉呀!! 佢話!!!



呢個仔而家成日都愈叫愈走, 又大脾氣左, 又好多時唔聽我地講野, 好多野愈講愈做!! 唉!!! 有時mami對住你真係覺得好身心疲憊咖!!!



mami要照顧妹妹, 又要打理網上嘅舖頭仔, 你唔好成日扭計仔啦! 乖豬啦!!


好彩有時你可以去爺爺嫲嫲度渡吓假!!! 平時又有姑婆日日黎幫手揍妹妹同埋同你玩!!! dadi威放假得閒時又會同你周圍去, 見你日日係屋企玩, 真係覺得好多野都玩到悶喇!!!


希望你9月開學適應得好好,, 有好好&好有愛心嘅老師, 識到好多好朋友仔, 學到好多野, 日日都好開心!!!


而家呢間幼稚園係我地屋企附近mami覺得好嘅!! 但係我覺得出年想你試吓入讀更好嘅k1班!!! 所以, 黎緊我地又要努力去試吓報名同埋interview喇~~~ 加油加油!!!


ps: 舖頭仔有新貨monkey學習系列, 我同kitman ee覺得好正呢!!! 尤其是個學數數量同學加法嘅banana天秤, 同埋個配對轉轉轉matching都好好玩呢!!!


個配對轉轉轉真係好得意好神奇呢, lumlum豬都好鐘意!!! ^.^


我今日update左lumlum玩monkey天秤: http://smartfamily.shopping.babysky.hk/!!!


1 則留言: