2009年8月16日 星期日

攰....

呢幾晚都瞓得好差...........


原本好乖, 夜晚多數都瞓到3-4個鐘頭先食一次奶奶嘅妹妹, 呢幾晚好似瞓唔lum咁, 每個鐘頭都郁黎郁去, 仲會喊要我抱住先瞓番好!!! 放低好快又郁.....


我地已經係一齊瞓大床咖喇~~~ 有時佢郁郁地比佢啜吓奶又會瞓番.... 呢幾晚都唔work!!! 似乎佢又係好似哥哥之前咁想去"大大", 肚仔唔太舒服, 所以瞓唔lum.....


mami好眼瞓好攰呢..... 所以都無乜心機update住喇~~~


希望今晚好瞓d先啦~~~


不過其實我無得瞓之餘又覺得咁都好嘅,可以快d修身, hehe!!


ps: 尋日兩個老朋友分別到訪, 同我傾計傾足一日, 好耐都未試過喇~~~ ^.^ happy!!!!!!


傾傾吓仲知道左.. 一d我無諗過會睇我個blog嘅人, 原來都有睇呢!!! ^.^


唔寫喇~~~ 揍女先~~~


沒有留言:

張貼留言