2009年8月25日 星期二

兩父囡 ^.^


哈哈~~~ 呢張已經係上星期影咖喇~~~


攰到傻左嘅dadi同妹妹~~~ 係工人姐姐房嘅下格床瞓晏覺!!!


佢地兩個都無乜試過單獨一齊瞓咁呢!! 想影張好似兩年前呢張:


兩父子 ^.^咁嘅好耐咖喇!!


妹妹出世之後, 仔仔豬都係仍然瞓係我地房嘅bb床, 唔想佢覺得太多轉變, 亦唔想佢覺得妹妹搶左佢張bb床仔!!! 食mama milk嘅妹妹跟住我瞓大床!!!


但呢個幾星期, lumlum豬夜晚開始係呢邊瞓喇!!!


係大床睇完書, 講完故事, 瞓著左先比dadi搬去對面房!!!


多數都會自己瞓天光, 醒左先搵mama, 亦都試過半夜自己過左我地房搵我!!


我覺得佢都接受左自己瞓呢度, 醒左都無乜所謂咁, 遲d等佢返左學, 好攰時就試吓同佢直接係呢邊瞓先!!! ^.^


PS: 呢幾日dadi都放假, 我地一家4口玩玩玩左4日喇~ happy but 好攰呢.... ^.^


而且要跟進舖頭仔嘅生意, 所以都無乜時間update blog添!! 好多野想寫都未寫呢!!!


多謝大家繼續支持, kitman ee都就快坐完月可以復出幫手, 到時就會有勁多新貨上架!! hehe!!! 因為, 而家已經有好多正野係倉, 但係我地未有時間影相上貨呢!! ^.^


http://smartfamily.shopping.babysky.hk/


沒有留言:

張貼留言