2009年9月1日 星期二

2009.8.24 探mami好朋友+兩小妖


8月24日, dadi假期第三日, 我地一家4口又出動喇, 約左mami d 舊同學仔!!



朋友仔有兩個寶貝女, 3個小朋友玩得好happy



尤其是lumlum豬~~~



妹妹, 你快d大個女一齊玩啦~~~



特登攞左好多玩具出黎招呼珏霖呢~~~



dadi就做左大玩具~~~ ^.^



唔知道係佢玩3個小朋友, 定3個小朋友玩佢~~~ 哈哈!!!



成功抱起3小妖~~~ hehe!!!


呢張相係話:


3個..... 太辛苦喇~~~



兩個就夠晒數~~~ hehe!!!



3個小朋友, 一張梳化仔, 玩左好多野呢~~~



dadai威同佢地即興玩吓遊戲, 睇住佢地玩, 突然感慨...


原來, 我個仔真係大個仔喇, 可以同小朋友一齊玩集體遊戲喇~~~ (下次0707 bb gathering又我地都可以試吓呢!!!) 



去片:


close your eyes~~~



poke out your tongue~~~



SAD~~~



HAPPY~~~



touch your head~~~



touch your shoulders~~~



smell your toes~~~ HAHA~~~~



仲有videos:


扮狗仔:



扮birds:



扮瞓: (mami好鐘意~~~ 哈哈, 見到lumlum豬其實未係好明白, 學習遊戲中, 好可愛!!!)



跳10下: (呢個都係~~~ 真係好喇, dadi, 你咁肯同佢地玩, 仲拍埋video比我睇 )



哎呀~~~ 呢排d小朋友, 全部都o靚模上身~~~ hehe!!!


仲玩火車~~~



so happy~~~



dadi威帶遊戲, uncle球就影左好多相~~~ so good~~~


我地3個, 唔係, 係4個女嘅傾計傾得好lum好舒服!!! 正~~~



uncle球恨bb悽到發燒樣~~~ annick~~~ 追個仔啦!!! ^.^



你睇吓我講完你老公幾開心~~~ =p



玩左好耐, 傾左好耐, 終於, 我地去食dinner~~



是晚係我第一次聽到小珏霖係咁話: "mami, 去食飯飯喇~~~ lumlum要食飯飯喇!!! "


哈哈~~~ 我懷疑係做左兩年幾人仔嘅lumlum豬第一次餓到腳仔軟, hehe!!! mami見你圾難得玩得咁開心嘛!!! 哈哈!!!  




沒有留言:

張貼留言