2009年9月13日 星期日

2009.8.26 謝"姑"宴 ^.^

要快d手寫番8月26日先!!! ^.^


呢日我地一家4口中午就出左去尖沙咀喇!!!


因為, 我地book左個lunch buffet做 <謝"姑"宴>呢!!! ^.^


多謝晒姑婆日日好似返工咁陪左我地個幾兩個月, 而家仲會繼續直到lumlum豬返全日,  即係10月先呢!!! ^.^ 感激ing~~~~



呢間buffet, 有生蠔~~~



有5款魚生~~~ yummy~~~~~ ^.^



dadi話呢張相我地好似樣~~~ ^.^



同行仲有包包ee, uncle 基同大隻豬b~~~



mami甜品怪又出動喇~~~ ^.^ 次次buffet都係最想食呢碟!!! hehe!!!



原來姑婆都係咖~~~ 唔通有家族遺傳??? haha~~~



百厭仔~~~ ^.^



有人幫我地抱妹妹~~~ 真好!!! ^.^ 包包e, 幾時追個女呀????



lumlum豬嘆ice cream cone~~~



哈記ice cream~~~ 正~~~ ^.^



好味到咁~~~~ ^.^



仲試埋mami嗰個~~~



睇番d相, 我地真係食左好多ice cream~~~ ^.^



姑婆個心口係妹妹差不多日日都瞓住嘅舒服床!!! hehe!!!



食完buffet, 我地仲坐左好耐好耐~~~


三個babies都瞓左, 我地過左lunch buffet時間都照坐係度吹水!!! 下午茶buffet佢地唔滿座, 所以都無趕我地走~~~



瞓醒晒~~~ yeah~~~ 之後仲有好多節目, 得閒再寫~~~



再一次thanks姑婆~~~


沒有留言:

張貼留言