2009年9月15日 星期二

busy busy~~~

呢幾日d時間過得好快~~~~~~~


好似好多野都未攪好, 但係又其實已經做左好多野~~~


希望~~ 呢幾日開倉順順利利~~~ 好似上次展銷咁好玩!!! ^.^


上次又係落雨落到傻左~~~ 今次又打完風~~~ ~~~~


今次我同partner都多左個細b, 大b其實又啱啱開學適應中, 好多野要兼顧, 有少少分身不暇.... 當時, 兩個大肚婆仲多時間d, 而家... 真係有時覺得一日48個鐘頭都唔夠用!!!


多謝草媽好耐好耐之前, 一開始我地打算攪網上店問佢意見時, 已經話下次開倉可以預埋我地!!! 等我地有機會試吓同其他網店一齊開倉!!! 又可以幫我地兩個MAMIs快d出山!! 哈哈!!! 唔係我地兩個都唔知道幾時先可以再有時間攪展銷!!!


今次個位置細左, 我地好多野都其實未必可以show到出黎, 不過好處係好近我地自己個倉, hehe, 有乜都可以行過去補 ^.^


努力努力~~~ 希望樣樣都好好!!! 最緊要開心, 好玩, 又可以攞多一個經驗!!!


dadi今晚返night, 今日下晝就陪我執貨去, 聽日一早放工就去幫我地手set場運貨, uncle tony自己生意又好忙, 但係又幫左我地好多野!!! 多謝兩個老公s!!!


lumlum豬有少少鼻水, 今日咁啱打風, 休息左一日, 今晚好左好多!!! 聽朝再觀察吓佢返唔返學, 爺爺嫲嫲會幫我地take care佢!!! thanks!!!


妹妹呢, 就由姑婆照顧, 飲mami之前泵左出黎嘅mama milk!!! 唔該晒姑婆!!! ^.^


試一日睇吓情況如何先~~~


太多太多未知之數, 令人有d心亂..... 相信, 一切都會好好好好好!!! 早d瞓先!!! ^.^ 要提醒自己, 最緊要好玩同開心~~~ ^.^ 加油加油!!!


沒有留言:

張貼留言