2009年3月4日 星期三

好朋友仔 - 浚曦哥哥^.^

呢排我地兩母子多左個好去處呢~~~ ^.^


就係dadi好朋友uncle tony同kitman ee 加浚曦哥哥屋企喇~~~


因為kitman ee而家同mami一樣有個細b係肚入面, 而且又做左全職mami!!! 於是, 我地就可以上去等兩個小朋友仔一齊玩喇!!! ^.^



兩個傻豬仔會叫對方個名嘅呢: "珏霖", "曦曦"咁叫黎叫去好得意!!!



好鐘意係床兩個撲黎撲去~~~



跟住笑到卡卡聲~~~



有video睇~~~ ^.^


浚曦哥哥好乖乖, 肯借好多玩具比仔仔豬玩~~~



一齊睇窗~~~



凍左d一齊著衫~~~



又再一齊睇野~~~ ^.^



玩peekaboo~~~



哈哈~~~


兩個一齊互相學習真係幾好呢~~~


一齊飲水~~~ 仔仔豬跟住大佢8個幾月嘅曦曦哥哥飲多左好多水呢~~~



下晝兩個寶貝又一齊瞓覺覺~~~ 兩個mami有得傾吓計, 又可以傾吓d百科咭~~~ ^.^



瞓醒一齊食餅餅~~~



再一齊玩~~~



其實佢地兩個都好多紛爭咖~~~ 好多時, 一個玩呢樣, 另一個又想玩,於是又爭又推又喊~~~ 我地兩個mami不時都要睇住同教佢地share同take turn!!!!!


不過唔緊要啦~~~ 慢慢學啦!!! ^.^ 我覺得你地兩個咁細個都咁乖乖可以一齊玩成日已經好叻叻喇!!!



多謝 kitman ee同姐姐照顧埋我地兩母子一日兩餐呀!!! ^.^ 仲有其他幾次好多好多相我得閒再post!!! ^.^


沒有留言:

張貼留言