2009年3月15日 星期日

2009.2.21 17歲的貓貓

呢隻就係17歲的貓貓喇~~~ 對眼好圓好靚呢!!! ^.^



係mami嘅auntie judy嘅貓貓呢~~~ 祝你健康平安乖乖呀!!!



不過, 佢年紀大喇!!! 好怕人!!! 我地怕嚇親佢, 所以無用閃光燈呀!!! 阿仔同佢嘅合照就係咁喇... >.<~~~



點解會見到佢呢?? 就係因為我地2月21日, 去左auntie judy屋企開生日party呢!!!


一個蛋糕5個人生日呢~~~ ^.^大家都係2月之星呀!!!



就係兩位uncle加婆婆同埋舅父仔 & 17歲貓貓喇!! (auntie代表)



我地一家~~~ ^.^



唔係生日嗰個又係咁吹蛋糕喇~~~ ^.^


珏霖真係見親cake就會狂吹!!! hehe~~~



呢日又係dadi返工, 我自己帶左仔仔豬出去!!! 唔該晒ee同舅父仔幫我手!! ^.^ 



沒有留言:

張貼留言