2009年3月11日 星期三

2009.2.15 投靠公公婆婆 ^.^

2月15日星期日, DADI威要返工, 我同小珏霖兩個去左TKL投靠公公婆婆!!!


而家自己一個大住個肚係屋企揍住隻豬仔成日, 覺得好攰呢!!! 所以, 多數都會搵人投靠吓!!!


一係去搵浚曦哥哥啦, 一係去搵小AUDREY啦, 一係始婆會黎屋企陪我地啦, 一係就揍左仔仔去爺爺嫲嫲度渡假, 而如果撞啱星期六日, 公公婆婆EE舅父仔得閒嘅, 我地就會去TKL喇!!! ^.^


LUNCH係公公牌火腿通粉~~~



自己畢~~~



大大啖~~~



Yummy~~~ ^.^



咁啱我嫲嫲, 仔仔豬太婆又黎左搵公公, 可以見吓面好開心呢~~~



一齊睇報紙~~~ ^.^



一齊傾計~~~



當帽戴~~~ hehe~~~  



好開心呢~~~



仲玩peekaboo添呢~~~ dirty呀!!! 仔~~~ 不過好彩佢揸住彩頁嗰版, 唔係報紙!!!



仍然係最愛係ee房搗蛋~~~ ^.^



返外家好快就過左一日喇~~~ lumlum~~~ ^.^


6 則留言:

  1. CARY,,要小心身子呀,,粗身大細真係要小心D呀,,
    天氣涼咗,,記住同仔仔豬,,CARY你都要著多D33呀,,
    [版主回覆03/13/2009 08:30:00]知道~~~ ^.^ thx呀!!!

    回覆刪除
  2. 有ee陪珏霖玩cary可以好好休息~^^
    珏霖同ee玩得好開心bor^^

    回覆刪除
  3. 下次來TKL渡假...可以揾EE幫手湊下小珏霖呢...^^

    回覆刪除
  4. 係呀,你又大住個肚,仲要湊霖霖都真係幾辛苦. 好彩霖霖乖仔.唔難湊~

    回覆刪除
  5. 霖霖自己食通粉 好乖好叻呀!我個女咁大個,成日食一半便放棄,要我餵埋佢食其餘嘅。

    回覆刪除
  6. 有個小朋友真係熱鬧好多,你們一家人好開心呢!

    回覆刪除