2009年3月16日 星期一

2009.2.25 兩個寶貝抺抺抺~~~ ^.^

好老公同乖仔仔!!!


兩個寶貝係屋企抺抺抺!!!


唔該晒~~~ ^.^



8 則留言:

  1. Hi Cary,
    好鍾意睇你個 blog 呀!
    休息多d呀, 家務留待男子組做啦!
    你仔仔好叻叻,你教得好好呀!
    而且我都好似你咁好鍾意帶仔仔去街街同朋友仔玩嫁,咁樣可以比佢地學識與人相處的道理。

    回覆刪除
  2. 濃情朱古力碰上士多啤梨2009年3月16日 晚上7:45

    哈...仔仔豬真係好乖呢..咁細個就識做家務..叻仔

    回覆刪除
  3. 呀~~我岩岩先知原來你大左肚喇???(因為好耐冇上網)
    弓起弓起呀~~知到B仔定女未????
    好羨慕呀....我都計劃左成幾個月..都未有料到呀~~~

    回覆刪除
  4. 仔仔好乖呀... 睇mr lee個blog先知你又有bb 公喜公喜!!!

    回覆刪除
  5. 珏霖仔好得呀!幾時幫我教尤尤做家務呢?

    回覆刪除
  6. 嘩! 好"正"呀, 衛珏霖已經識幫手抺地嘞! 你就好啦............唔知我個熙豬B又幾時識呢!!! 呵呵呵!!

    回覆刪除
  7. 你有個好老公同乖乖仔

    回覆刪除