2009年3月12日 星期四

2009.2.18 BBQ night / dadi同事

2月19日晚, 我地一家上左去dadi同事屋企bbq呢~~~ ^.^


見到好耐無見, 又係有左bb嘅auntie叻!!!



bbq嘅地點係天台~~~ ^.^



好靚嘅野食呢~~~



辛苦晒主人家喇~~~



食緊腸仔嘅小珏霖~~~



知道得仔仔豬一個小朋友, 當然又要帶齊個八寶袋去啦~~~



有咬人crocodile啦~~~



有書書睇啦~~~



hat呀~~~ ^.^



ee又抱佢玩吓d燈燈~~~ ^.^



當時環境黑暗d, d燈燈好靚咖~~~ ^.^



嘩~~~



乜黎咖仔??



龍蝦~~~ 扮吓先~~~ hehe~~~



仔仔豬最鐘意嘅係呢樣~~~ ^.^



前排好似食包包食到好悶, 一見到就no no no!!! 但係呢晚就好鐘意喎!!!



可以因為脆卜卜~~~ 好香口!! ^.^



呢樣都好好味~~~~ ^.^



呢班朋友仔見親面都係嘆紅酒~~~ mami好耐都無份喇!!! 陀珏霖... 餵mama milk.... 跟住又陀.... >.<~~~ 遲d希望又餵到mama milk.... 之後!!! 就有我份喇!!! 留定d好野等我出山啦~~ 唔該!!



呢晚我地兩個都無份飲~~~ ^.^



uncle葉好有心機揍bb呢~~~ ^.^



dadi嘅favourite~~~



搶火羊扒~~~ yummy~~~ 佢話!!! 我一向都唔食羊嘅!!!  



uncle 清抱住睇街街~~~



食腸仔~~~ ^.^



燒蜆都好正呢~~~ ^.^



會逐隻逐隻呀大個口~~~ 即係食得!!! ^.^



到最後, 仔仔豬仲有得睇自己d dvd~~~



thanks uncle清~~~ ^.^ 我地呢晚好開心呢~~~



14 則留言:

  1. 好多野食呀!!好正呢!!!!!

    回覆刪除

  2. 哈~~爹d威你快d俾返仔仔豬食條腸la.....仔仔豬扁晒咀la

    回覆刪除
  3. 好美味嘅食物呢!

    回覆刪除
  4. 玩得好開心呢 ^.^

    回覆刪除
  5. 依個主人家好勁,攪到我又有d衝動想去bbq!

    回覆刪除
  6. BBQ嘢食真係好好味呀,,好正呀,,

    回覆刪除
  7. 唔睇你個肚, 都唔知你有bb, 你陀得好靚呀~如果我好似你咁就好喇~你生多幾個都唔怕啦~

    回覆刪除
  8. 你地應該邊個生先呀?

    回覆刪除
  9. 濃情朱古力碰上士多啤梨2009年3月13日 晚上8:46

    好豐富既bbq之夜..樣樣食物都好吸引呢..正呀
    仔仔豬有咁多野玩..一定唔會悶呢..

    回覆刪除
  10. 睇到我流晒口水啦!yummy~~~~

    回覆刪除
  11. YUMMY YUMMY..
    我地好耐冇見面啦CARY...
    [版主回覆03/15/2009 08:13:00]嘩~~大家都咁早醒左 !!
    你今日有乜做呀???

    回覆刪除
  12. wow... little lobster!  red wine and lamb chop!  very western BBQ but using charcol! 

    回覆刪除