2009年3月23日 星期一

2009.3.8 小吉吉到訪 ^.^

3月8日星期日, 女朋友仔小吉吉黎左探我地呢~~~ ^.^


兩個一齊睇番上次見面d video, 坐得幾痴纏~~~ 哈哈!!!



你拍吓我大脾~~~



我又攬吓你咁~~~ hehe~~~



西米ee仲同小吉吉睇左mami整比珏霖嘅自製書~~~



喂~~~ 呢版好似唔係幾啱你睇喎!!! hehe~~~



兩個一齊玩玩具~~~ 無上次咁多爭執喇!!! ^.^



一齊玩跳梳化~~~



又一齊瞓sofa玩up & down腳腳~~~ hehe~~~



一齊睇dvd~~~



一齊飲水水~~~



哈哈~~~ 玩到成個下晝都唔捨得瞓晏覺呢~~~ ^.^



好開心呢~~~ 得閒又黎探我地啦~~~


下次如果dadi係埋度就好喇!!! 可以有人幫影我地影多d相呢!!! ^.^


沒有留言:

張貼留言