2009年3月9日 星期一

2009.2.10 SFCC BB聚@藍灣半島

嘩~~~ 仲係寫緊年初十六... >.<~~~


不過又有節目值得記低.... 好... 繼續努力先~~~


話說ALVA EE同ADA EE係BB展見到有間MONKEY X 0做PROMOTE!!! 大家覺得佢個CEO 講得幾吸引, 所以, 我地4個MAMI就約埋帶左4個小B長途跋涉去左小西灣... 好期待小朋友們可以玩吓...........


點知..... 去到先知個CEO就講到乜都OKOK..... 而去到D STAFF就完全唔知發生乜事.....


原本ALVA EE約左可以比我地4個一齊入去FREE PLAY一次... 去到D STAFF又話唔得..... 要比$$...


而我地又見到個場其實好細.... 唔係太吸引.....


所以.... 結果.... 無玩到喇.....


變左係藍灣半島周圍行吓啦~~~


同Gloria姐姐一齊行~~~



玩波波??? 唔好踢呀..... 好硬咖....



自從ada ee返左工之後, 大家少見左好多呢~~~



不過bb係唔好生保左嘅... 係咪???



一樣一齊玩得好開心~~~ ^.^



小audrey當日仲未識自己行!!! ^.^ 要拖住mami!!!



兩個未識行嘅小bb都好happy呢~~~ ^.^



睇乜呀??? 看海呀??? ^.^



博博豬都睇~~~ ^.^



入番商場又玩左一陣!!!



同monkey一齊揸車~~~



mami終於有份上鏡喇~~~ ^.^


諗番起好耐無試過大住個肚同個仔兩個去到咁遠.... 無dadi一齊幫手睇住佢.... 嗰日其實攰到我cc吓...



之後, ada ee走先, 我地上左alva ee屋企~~~ 次次去alva ee屋企都係玩得好開心呢!!! ^.^



仲見到alva ee上次係bb展買嘅細咭, 一面係圖, 一面係字, size係A4嘅一半, 即係A5!!! 細細張可以同BB玩都幾方便, 但係如果跟DOMAN嗰套, 要快閃就太細...... 到底我地印百科咭用乜SIZE好呢???



呆豬霖~~~



3個BB都玩到好攰喇~~~ ^.^ 點解會有得合照呢???



呵呵~~~ 因為DADI都黎左!!! ^.^ 老公過左黎接我地返屋企, lumlum~~~ ^.^



dinner~~~ ^.^ thanks alva ee!!!



下次見~~~ ^.^


1 則留言: