2009年3月24日 星期二

暈....忟.... 攰....

呢個星期嘅mami, 每日朝早都覺得好暈....


唔係一起身就暈, 係食左早餐之後就頭暈暈, 眼花花咁!!! 又唔會暈到瞓左係度, 只係就咁坐係度都覺得有d辛苦, 但係偏偏珏霖豬就成日拉住我陪佢做呢樣, 做嗰樣咁..... 又要坐係地下陪佢玩, 個肚咁大坐低起身好鬼辛苦呢... 唔陪佢又扭扭扭.... 於是有時好似控制唔到自己咁好忟憎, 真係20個月以黎都好少會咁惡c咁鬧仔仔豬, 唉.....


問過醫生佢話我唔係貧血, 又唔係一日到黑都暈!!! 最大可能係太攰喇!!! 休息得唔好所致.....


咁又絕對唔出奇嘅... 因為而家細b成日都大大腳踢我, 而且踢嘅位置仲要係好低或者好怪怪咁, 所以我成日都覺得好辛苦, 瞓覺都瞓得唔好!!! 而夜晚又成日要去洗手間, 去完一陣又好似想再去咁....


跟住珏霖又唔係瞓得好好, 成日都會半夜醒醒地就係床仔搵mama, dadi去拍佢佢會大喊醒晒, mamamama咁..... 一定要我去拍佢先得!!! 成晚起身瞓低真係腰酸背痛!!! >.<~~~ 


跟住可能係咁成日瞓唔到去深層睡眠狀態.... 個人好攰, 好忟!!!!


再加上呢排要執屋企野!!!


哎呀!!!


好攰呀!!!!!!!!!!!!!


希望~~~~ 呢幾日好順利咁整好晒d野, 快d執好晒間屋!! 然後一家人都瞓得好好!!! 健健康康 , 舒舒服服!!


呻完就會好好好好好好~~~~~~ ^.^


沒有留言:

張貼留言