2006年8月30日 星期三

8月31日 ^.^

Happy Birthday to Mingming!!

認識左你十幾年, 成日覺得你生完日第二日要開學好陰公!!

其實你出左黎做野咁耐都無咁諗了, 是嗎?

次次要第二日開學嗰個係我 由幼稚園到小學中學大學then出黎教書都係9月1日開學日!!

今年嘅感覺好特別雖然係唔洗明天一早開工, 但又好似好掛住d學生咁!

唔知道佢地明天開學唔見左Miss Li會點呢?

有d email 聯絡開嘅已經不斷追問點解呀?? 咁點呀? 係咪出年教番呀??????

我都唔知呀.... 親愛的 其實我就算唔走都無得跟番你地升班的....... 乖乖地繼續努力啦!!!

有事email我同打比我啦!! I will be here for all of you!!!


沒有留言:

張貼留言