2006年8月20日 星期日

幸福的鼻鼾聲

今晚好夜都未瞓著.... 因為今日瞓得太多........ 同老公傾完計佢瞓著左lu......

因為昨晚我的夜歸令佢無覺好瞓

今日又返左成日工, 攰死了, 所以有鼻鼾聲, 仲同阿BB嘅小鼻鼾聲二重奏!嘈住人地

但係令我回想起兩年前突然1月1日入左醫院, 住左5日, 日日夜夜聽住四周圍D人痛不欲生咁慘叫, 咳個不停....... 等等嘅聲音

終於出院回到家瞓番自己張床時, 眼光光瞓唔著(係醫院日瞓夜瞓, too much了), 但係身邊個男朋友(即係而家嘅老公公

)同阿仔終於可以唔洗擔心我, 攰到立即昏迷, 然後發出同我今晚聽到嘅大小鼻鼾二重奏, 嗰一刻覺得好好好幸福!!!

可能因為咁我先至咁快嫁左比佢

健康真係最最最重要嘅!!!! 希望個個都健健康康!! 快快樂樂!!

身心相連, 所以要活得開開心心, 思想正面, 愛自己多d, 錫身邊嘅人多d, 掉走晒release晒五大negative野 :

1. anger !!        嬲人同憤怒會累積住, 然後會生cancer!!!

快d原諒同放開先至健康!!!

2.guilt !! 內疚  唔知點解人成日都怪自己嘅呢! 如果你成日有guilt, 就會整傷自己, 撞親.....去罰自己! 人在世不斷學習, 總有錯誤同失敗之時, 我都試過好憎自己, 唔知想點咁, 覺得不如死左好過, 後來諗下其實只要學識左野, 唔好再犯同樣嘅錯, 原諒當時無知嘅自己, 無事了!!!

3.fear     你最惊最怕什麼? 人人都有好多恐懼! 由細個開始比大人嚇大, 自己行出街因住比人捉左去!!! 而家d報導又係日日嚇人, 大陸出品什麼都有假野, 日日食落肚嘅都唔知有無加料

好得人惊咁...... 但係fear都無用啦!! 盡量release左去相信自己係safe and protected嘅會做人安樂d

4. criticism 批判 人要識得判斷是非黑白, 但係唔係事事都要用一個形容詞去批判人! 一個人應該對事唔係對人去批評! 例如有個學生成日唔記得帶書, 有d老師會鬧佢"你係咪無腦咖???係咪無心向學咖????" 咁就係批判緊個小朋友個人!!用左兩大個好負面嘅形容詞鬧佢!!! 如果針對事去批判就會話"我好唔開心你成日唔帶書, 唔該你記住執齊野先返學, 係你自己嘅責任!!!" 咁就唔會咁傷害性咁解決事情!!!criticism係任何思想對話中都有!!! 要盡量release!

5. stress 人人都有好多壓力要handle同release! 用好多方法可以發洩! 多d同人傾下! 做下運動! 總之記住提醒自己要release左去唔好積埋積埋!!!

要愛自己!! 試下對住塊鏡同自己講i love and approve of myself! 愛自己唔代表自私! 你自己試下就明!!

呢d就係我嘅信念了!! 你日日都會清理屋企d垃圾唔會積埋係度! 而個腦入面d垃圾都要清下喇

咁先至身心健康!!!!

嘩好長遍!!! 如果你由頭睇到尾就辛苦你了!!! 鍾意就回應下我啦!!!


沒有留言:

張貼留言