2006年8月15日 星期二

Debbie's Birthday party

尋晚去左一個生日party! 主角果然號召力驚人! 星期一晚個個返工人攰到死嘅一晚都有成廿人出現!

好耐無出去玩過嘅我都好盡興!! 唔洗第二朝一早起身返工, 趕住走嘅我留到最後, 玩得好lumlum!

見番幾個月無見嘅朋友仔又有好多唔同事情發生左, 有d都幾令人擔心!

!

路係自己行的, 要記住唔好做左d傷害人又傷害到自己嘅事! 諗多d正面嘅野, 唔好鑽牛角尖! 乖...... 決定做任何野時諗多步係咪真係令自己開心嘅先, 如果係就ok了, 我支持你!!

各位老友, 唔洗擔心我! 我會好好地諗清楚自己跟住想做什麼......

Happy Birthday! 同老爺開開心心啦!!!


沒有留言:

張貼留言