2006年8月25日 星期五

晴天霹靂‧‧‧

好唔開心!好嬲!好忟!好激氣!................................

明明話收我9月讀play therapy,連confirmation email 都出埋比我,跟住今日先打電話比我問﹕「你係唔係讀過counselling?有無心理學background?」係咪玩野呀?未有呀!不過我讀Education都有掂過嘅!「唔好意思呀!原來你未meet到個requirement!所以我地唔可以收你呀!」

吓!!!咁你又一早話收左我?教統局仲問我點解要停教書保留住個公積金先!我話想去進修,咁你報左乜野course,有無証明文件呀?有呀!Confirmation Email 囉!咁你寄個副本比我啦!寄出左先話唔收得你呀!誤会左呀!乜CU咁不負責任?咁點算好呀?唉!

係咪即係唔應該去讀呀?定係有其他好D嘅在前面?人地準備左9月開始可以讀Play Therapy嘅,而家點算好呀?1O月嗰個又收唔收我3日嘅workshop呢?救命

I am willing to release all negativities and limited belief that created this situation!! 希望好快又會有新轉機啦!


沒有留言:

張貼留言