2006年8月7日 星期一

回到香港了^.^

剛剛嘆完五日四夜的曼谷之旅, 回到家的感覺真好!

不是曼谷不好玩, 而是掛住個仔!!! 瘋狂購物完畢, 回來的首要任務是執野, 但係很lumlum的

買左十幾個 "爸爸", 和很多鞋同衫, 跟住成年都唔洗shopping lu!

我地3號晨早出發, 天都未光, 3號風球, 但又無風無雨, 仲可以搭巴士去機場! 回來才知道很多人要留係機場, 但我地一早起飛走人lu, lumlum, deserve the best ma^.^

我地住係lebua AT state tower, 間酒店d房好大, 好正, 仲見到好多 " 星星"偷食

自由行鍾意點就點 very good, 游水啦! shopping啦! massage啦!食魚翅啦! 食thai food 啦! 辣死我! 仲去左食朱古力buffet(不過not very good), 同老公影左四百幾張相 ^.^, lumlum!!

多謝c yanyan 同 99 幫我陪住仔仔B頭! 等我唔洗心掛掛! thanks a lot!!

仲有好多相係

相簿bangkok內~~~~


沒有留言:

張貼留言