2006年9月1日 星期五

9月1日開學日

今日係老師同同學仔開學嘅大日子呢!過往每年嘅今日都好緊張咁!

今年嘅我就去左慶祝了!真正覺得原來我真係辭左職了!唔係miss了!

尋晚兩公婆半夜12點落左去樓下打羽毛球!出左好多汗, lumlum

但係打左半個鐘就損手爛腳手指握球拍太大力,磿左層皮,痛死

跟住夜啲發現隻右腳又拉親條筋,有啲隱隱作痛,結果今日去左睇跌打!無事

今日為左慶祝我自三歲開始嘅第一個唔洗開學嘅9月1日,兩個傻人出左深水埗食好好味嘅維記豬潤面!好正啊!!

之後去左旺角唱K!哈!成大半年無去過了!好多歌都唔識!但幾好玩!

睇完鐵打老公車我回家便返工了!剩返我一個!不過夜啲c yanyan同叻同米又會上來陪我,老公返夜都唔怕

 


沒有留言:

張貼留言