2006年9月21日 星期四

第1次YOGA後

今晚去左金鐘同99一齊做瑜珈!九點至十點!點解好似好快過咁嘅?

我發覺人地做D動作時條腰會痛,但我又晤痛喎!我只係坐係度伸直腳向前,跟住成個人爬向前時條腳筋拉住有D痛,條腰反而一啲都唔痛,可能我条腰軟D,但隻腳緊D卦!但係唔知點解坐係度双腳曲knee成90度向前舉高,人地好易但我唔成功呢?

原先諗住做完yoga返去實好好瞓啦!點知yanyan話好想去唱歌!明晚去又好貴,所以今晚陪佢!米米又病左,所以我地兩個自己係荃灣唱,唱歌,食雞亦尖,飲啤酒同傾計!希望yanyan會越來越lumlum同開心,唔好再有咁多秘密!

結果又咁夜了!好眼瞓呀!!good nitenite 了!


沒有留言:

張貼留言