2006年9月3日 星期日

掛住你地.....

昨晚食飯時老公同舊同學傾計,我同<契爺BB>玩得好lum!玩完後右手手指尾好痛!之前已經有少少痛,玩完夜晚仲痛!好奇怪點會整親手指尾呢?

做完TM諗起可以睇吓Louisa Hay嘅You can Heal Your Life!熟我嘅朋友仔都知我係positive thinking迷深信身心相連,思想影響身體同生活中遇到嘅人同埋事!於是我就去睇吓本<天書>研究下手指尾痛代表邊度有guilt啦!痛=內疚!之前係<幸福的鼻鼾聲>打過呢!

原來係family issue!又係喎!成個月無見過爸B媽咪同細佬妹了!好!今個星期返過海回娘家先!其實我有掛住你地!不過在心中啫.......

係咪每個家庭嘅相處方式表達方法都唔同呢?有時見老公一星期會回去見爸爸媽媽幾次,同阿媽講電話好似女朋友仔咁温柔都覺得好得意!係因為佢係獨子嗎?

我同爸B媽咪唔會咁close的?係因為我細個曳嗎?唔會啩!都過去晒啦!定因為有細我十年十幾年嘅細佬同妹妹陪住你地呢?唔知細佬妹兩個大個左有自己家庭後會點呢?

總之點都好啦!計劃下今個星期幾返來好呢?

 


沒有留言:

張貼留言