2006年9月4日 星期一

公積金?

今朝接到教統局電話話我個凍結公積金嘅申請仲未批!問仲有乜野可以比佢地?到底我仲有無打算再教書,我自己而家都未知喎!如果唔批我個戶口凍結住先,再入職要重新計point就真係幾難攪了!起碼都keep一年比人諗吓先啦!

開學後,知道個個都開始上堂,小息,應該返半天先,未有lunch住!尋日望鐘時都有諗吓如果返緊學時我麼該做緊乜!有時諗起啲學生好好玩好得意,雖然有時好勞氣,但對住佢地教識佢地野又好lumlum好開心好有意義咁!

公積金人話我又唔係正式進修full time,CU又話收又唔收,進修play therapy又講唔出幾時有得讀,咁用乜野理由好?佢話如果我肯去代吓課做我仲有心教書嘅證據都好喎!請英文代課早啲通知我了!

其實將個公積金戶口hold住有幾難呢?點解要咁多理由咁多證據先批呢?唉!希望佢快啲批左我先啦!唔係即係逼我唔好返轉頭啫!比一年我諗真啲先啦


沒有留言:

張貼留言