2009年12月4日 星期五

Smart family office+倉+陳列室開張喇~~~ ^.^

呢個星期好忙好忙~~~ 荒廢左個blog添~~~ ^.^


好忙碌~~~ 不過好開心呢~~~


我地舖頭仔Smart family office+倉+陳列室星期四12月3日11:30開左張喇~~~



雖然我係天主教, 我地唔會有拜拜儀式~~~ 淨係有隻乳豬仔比我地切!!!



我地個生意仔呢半年黎發展得唔錯, 兩個老公功不可沒!!! ^.^ thanks~~~



佢兩個係識左18年嘅好朋友, 估唔到link左我同kitman兩個咁夾嘅partner!!! hehe!!! 再thanks一次先得~~~ 



兩個大b去左返學, 兩個由係我地肚入面到而家抱住開張嘅細b代表兩個哥哥出席!!!



kitman ee屋企人~~~ ^.^



我地~~~ ^.^ 



爸b mami 阿妹細佬.... 你地幾時得閒??? >.<~~~ 有3姑婆代表!! ^.^



切喇~~~



嘩~~~ ^.^



之後有個開張揭招牌小儀式~~~ ^.^



yeah~~~~



hehe~~~ ^.^ 我真係好鐘意同你拍檔!!!  夢幻組合!!! 哈哈~~~



開張大吉~~~ ^.^



兩個老友記~~~ ^.^



多謝大客仔karman ee呢d新鮮空運到港嘅cake cake!!! 好好味呀~~~ ^.^ 仲有花籃呢, 多謝晒呀!!



多謝老爺奶奶開張利是~~~ ^.^



我地一人一脾~~~ hehe!!! 橫財就手喎~~~ 呵呵!!!



原來我咁大個女都未試過揸住隻咁多肉嘅燒豬仔脾~~~ ^.^



曦曦bb都有份食燒豬~~~ hehe~~~ ^.^



多謝各位支持~~~ 次次都好早見到嘅bonnie~~~ ^.^



估唔到見到嘅uncle康~~~ ^.^



yuki ee同靚仔細佬佬仲著住我地嘅親子裝黎添!!! 開頭仲以為好大件, 原來4個月啱著喇~~~ ^.^ 等我聽日又同妹妹一齊著先~~~



唔可以唔記得多謝埋uncle tony兩個好細佬, 幫左我地好多好多~~~ ^.^ thanks呀!!!



仲有姑婆黎幫我地揍左妹妹成日~~~ 唔該晒~~~ ^.^


傻妹豬真係好合作好乖乖, 成日同人玩同人笑!! 抵錫~~~



多謝uncle基同包包e & 大隻仔熙豬b黎左~~~



嘩~~~ 好多野賣呀~~~ 哈哈!!! ^.^



除左我地d玩具~~~ 仲有兩位朋友仔嘅童裝大特賣~~~ ^.^


karman ee嘅~~~ ^.^



仲有草媽同queenie~~~ ^.^



多謝大家嘅花籃~~~ 多謝yumi ee~~~ 多謝5eloulou~~~


lou呀!!! 我會繼續努力吸吸吸~~~ 哈哈!!! ^.^



ps: yahoo blog, 我記錄我地咁開心嘅一日咋~~~ =p 要比我keep住篇blog呀!!!!! =P


沒有留言:

張貼留言