2009年12月17日 星期四

2009.12.16 聖誕影影影 (2) - 葵芳新都會

呢個星期, 我地陳列室日日都開門, 所以, 我同妹妹日日都係葵芳!!!


而因為有朋友仔黎我地舖頭仔買禮物, 所以差不多晚晚都出街食飯!!


dadi威最鐘意同我地影相, 尤其是係妹妹第一個聖誕節, 周圍d裝飾又咁靚, 於是, 我地呢星期日頭就忙忙忙, 夜晚就周圍影影影!! ^.^


星期二d相未uplaod呢, post左星期三先!!! ^.^


星期三, 我地近近地, 去左葵芳新都會!!! 藍寶石王子, mami都唔係好識!!


呢晚比比ee黎左揀聖誕禮物, 然後一齊dinner同影相!!! ^.^


兩隻小寶貝有聖誕袍仔同褸仔~~~



第一個聖誕節呀, 妹妹~~~



lumlum豬大個左, 有時唔肯影相~~~



yeah~~~ 睬佢喇~~~



靚呀~~~



再去個台影先~~~



竟然有人行埋黎??? 原來撞到maggie姐姐~~~



好想影佢兩個排排坐靚靚相~~~ 不過一係就唔笑....



一係笑到無眼~~~ =p



妹妹呢個小紅帽就掛住食件袍!!! ^.^



藍寶石王子~~~ 我真係無睇過... 不過d佈置都幾靚!!!



同maggie姐姐影吓相~~~



下次要見埋熙豬b先得呀!!! 包包ee~~~



同埋姐姐大合照~~~ 見唔見到lumlum豬?? 哈哈!!



比比ee會係妹妹下年easter領洗嘅godmother!! 而家開始要見多d聯絡吓感情先得!! ^.^ 唔該晒呀!! phoebe~~~



呢隻lumlum豬自己跑黎跑去.... 睇少眼都唔得... 上次仲自己走左入lift呢.... >.<~~



同mami&妹妹一齊啦~~~



^.^ 其實仔仔豬仲著緊校服!!! 只係加左件褸就周圍蒲!!! =p 



好快又走甩左隻lumlum...



GOOD PIC~~~ ^.^



WAkaka~~~ 我個小公主坐左張公主櫈~~~ ^.^



呢個公主張櫈~~~ ^.^



dadi威終於有份出吓鏡喇~~~



^.^



捉埋個大寶貝~~~ ^.^



全家幅~~~ ^.^



^.^



呢篇blog, 寫吓save吓, 竟然到星期六先post得出..... >.<~~~


呢個星期陳列室開放, 日日都好似無停過咁....


12月20日dadi生日正日, 係星期日!! 多謝0803 bb gathering請左我地去開個booth, 所以都會帶埋兩個小寶貝去開工!! 然後夜晚再去tsw造節... 老公呀!!! 遲d再補祝生日吓!! =p!! 陪左我開檔先~~~


下星期一至四(21-24/12)仲忙, 葵涌廣場地下有個好特別嘅展銷位租比我地smart family, 見係聖誕節前嘅黃金檔期, 好啦~~~ 我地又做埋佢啦!!! 可能係開朝11晚9!!! 係地下中國銀行對面呢!!!


於是, 下星期一至四又要開工!!! 仲要落左葵涌廣場, 兩個小baby無得跟住我地兩個mami.... 真係要好好plan一下先~~~


忙埋呢幾日, 要好好休息番一大排先得~~~ 加油加油!!!


有好多好多blog好想寫呢.... 仲有幾日嘅聖誕影影影, 又有lumlum豬第一次報佳音, 又有聖誕party第一次上台表演, 妹妹開始偷食生果..... 等等等!!!


我一定會有時間慢慢寫番~~~ ^.^ 


沒有留言:

張貼留言