2009年12月8日 星期二

好lumlum嘅工廠仔工廠妹 ^.^

自從mami係葵芳租左個office + showroom之後, lumlum同妹妹就成日都做工廠仔同工廠妹喇~~~ ^.^


成日都跟左mami去做野, 因為上星期攪opening同開倉大特賣, 所以之前好多野準備!!!


好彩mami係做玩具, 佢地一d都唔會悶!!! 好多好多野玩~~~ ^.^


淨係d sample都玩到lumlum豬傻晒!!! 而家佢放學唔再扭去公園玩, 變左扭話去"mami公司"玩喇!!! ^.^


mami整理上星期開倉嘅相時, 發現last day到最後, 大家執野時, 原來妹妹都落左呢個波波池玩呢~~~ ^.^ 


比哥哥攬實~~~  



實到暈左~~~



兩隻傻豬~~~



好鐘意呢張呢~~~ 兩個對望, 笑得好lum~~~



哎呀~~~ 珏霖, 你係咪打妹妹呀???



睇情況應該係比姑婆救番起~~~



傻妹其實好鐘意好鐘意同哥哥玩&比哥哥玩~~~ 哈哈!!!  



夜晚我地去左dinner(小慶功先!! ^.^)~~~


唔該晒姑婆幫我睇住妹妹, 等我放心努力做野!!! ^.^ 丈公都黎左幫手呢~~~



仔仔豬近排乖番好多喇~~~ ^.^ 抵錫!!



妹妹超合作, 成日我地dinner, 佢就瞓~~~ ^.^



kitman ee一家~~~ ^.^ 曦曦bb漲卜卜左好多呢~~~ ^.^



dadi威呢排成日都同lumlum豬玩"點樣大眼仔呀???"



我地食飽, 妹妹起身, 又要同哥哥玩吓~~~



妹妹而家表達能力叻左好多, 會自己成個人向住哥哥撲, 表示想同哥哥玩or想錫哥哥!!!



真係自己用個咀痴埋lumlum豬度咖~~~



仲一路錫一路ee呀呀聲添呢~~~



哥哥好lumlum咁, 縮開話~~~ "夠喇妹妹~~~ "



點知阿妹仲繼續~~~



呀!!! 救命呀~~~



哈哈~~



妹妹真係自己錫到唔肯停~~~ ^.^



結果, 比哥哥反擊喇~~~



攬到你變型~~~ ^.^



mami係咁話好攰, 周身散晒好痛痛~~~ lumlum豬仲幫我按摩呢!!! 乖仔!!!



錫晒你地~~~ ^.^



好開心而家有自己office, 返工都可以帶埋仔女!!! ^.^


繼續努力努力~~~ ^.^


ps: 舖頭仔消息!!!


新推出smart family現金禮券, 送禮首選!!! 而家promotion: 買10送1~~~ ^.^


smart family現金禮券


沒有留言:

張貼留言