2009年12月13日 星期日

2009.12.13 小audrey2歲生日會

哈哈~~~ 好鐘意呢張相!!!


小珏霖同件tee背面隻stitch一樣!!!


傻豬lumlum其實係好可憐咁睇住門口問契爺係邊???


因為DADI威返工, 契媽契爺幫Mami手帶兩隻小寶貝去生party呢~~~ 但契爺又有d事要去朋友屋企一陣先, 所以, 送左我地去就走先喇~~~



happy 2nd birthday呀~~~ audrey~~~ ^.^



SFCC Mama 又聚埋一齊喇~~~ 愈來愈多人喇~~~ ^.^ 契媽加油加油!!!



契爺走左, 但有契媽陪玩一樣咁開心!!!



有個playroom玩, 好眼瞓嘅lumlum豬都好happy~~~



thanks 契媽~~~ ^.^ 有你地陪住我先輕鬆d咋!!!




我請姐姐幫手影嘅背影~~~ ^.^



妹妹瞓醒左mami都唔知, 比wing ee抱左~~~



好多ee抱抱~~~ ^.^



乖豬妹~~~



切蛋糕時間~~~ ^.^ alva ee, 真係唔好意思, 部相機原來set錯左mode, 影到朦晒!!! 得呢張睇到個靚靚cake同小audrey咋!!!



好耐無見~~~ 兩個都識挨住坐喇~~~ ^.^



一齊爬, 好得意~~~ ^.^



咁多人, 咁多野玩, 好開心呀~~~ ^.^


妹妹好開心~~~



哥哥好開心~~~



契媽都好開心~~



多謝alva ee邀請!!! ^.^


祝小audrey生日快樂, 健康平安, 乖乖聽話, 返學開心~~~ ^.^



妹妹都有禮物~~~ ^.^



ps: 舖頭仔消息:


由於陳列室開張聖誕大特賣反應熱烈, 我地陳列室呢個星期都會開放比大家隨便揀隨便睇呢~~~ ^.^ 仲有cash coupon印出黎當20蚊洗呀!!


印我啦, 印我啦~~~ ( 印黑白都ok咖喇~~~ ^.^)


 


click入去就可以睇到點黎我地陳列室咖喇~~~


http://www.lum-smart-family.com/info.html?f=8955


如果有乜問題就打比我地啦~~~ ^.^


沒有留言:

張貼留言