2009年12月20日 星期日

2009.12.19 lumlum豬第一次上台表演!!!

星期六, lumlum豬學校christmas party!!!


個個小朋友都有得上台表演, 我同dadi威一早就排定隊, 霸個靚頭位幫仔仔豬拍video!!!


哈哈!!! 成班小朋友一齊跳舞真係好得意~~~ 仲有好多相同video, 有時間再post!!



ps: happy birthday to 老公~~~ 健康平安, 仔女聽話, 同老婆lumlum快樂!!! 工作樣樣順利輕鬆!! 祝你年年生日都有我同兩個小寶貝一齊開心快樂咁過!!! ^.^


今年就辛苦你喇~~~ 一早起身陪我地開booth, 然後又再山長水遠入左去天水圍造節!! 聽日仲要無得補祝住, 因為又要同我地去葵涌廣場展銷!!! =p!!! 好彩尋晚收工之後, 都有同契媽契爺一齊去左尖咀dinner加影燈飾!! love you~~~ happy birthday!!


pps: 我地呢星期一至四, 葵涌廣場地下A33a, 中銀對面攪左檔展銷!!!


希望, 好多人流好容易好輕鬆好多生意, 好多人認識左我地smart family網上益智玩具圖書店!!!


我地咁多貨, 一個檔口真係唔知帶邊d貨去最好!!! 希望, 今晚可以好好休息, 明天一早有清醒嘅頭腦去選擇!!!


如果大家有時間就黎搵吓我地啦~~~ 如果已經有心水物品想要嘅, 不妨打個電話比我地講聲, 等我留貨比你, 或者係倉運定件貨落葵涌廣場先~~~ ^.^


努力加油~~~ 完成埋呢4日展銷就放大假喇~~ ^.^


沒有留言:

張貼留言