2009年12月30日 星期三

2009.12.30 夜遊廟街 ^.^

今晚我同dadi同lumlum豬3個去左拍拖!!! ^.^ 好開心, 襯咁有mood記低佢先!!


成10點先出門口, 去邊好呢?? dadi話, 不如去廟街啦~~~ 咁啱出門口又無雨, 好啦!!!


點解咁夜先出街?? 因為, lumlum豬今日跟左mami返showroom, 玩到唔肯瞓晏覺, 5點先瞓, dadi抱佢返屋企放上床, 竟然瞓到8點!!!


睇怕都無咁快再瞓, 不如搵d野行吓玩吓放吓電~~~ 好過係屋企搵計扭!!! ^.^


9點幾, 出發~~~ 去到都10點幾lu~~~ ^.^


一落車行埋去, 就發現左$10 - 5張貼紙~~~



小珏霖即刻好興奮咁揀揀揀~~~



自己比錢~~~ ^.^



自拍ing~~~ 落雨地滑, 妹妹都係係屋企乖乖同姐姐玩陣啦!!! 我地好快就返咖喇



mami likes背影!!!



好多好多檔睇相同埋塔羅占卜呢~~~ 後面嗰檔特別多人, 排晒隊呢~~



lumlum豬而家好重好重呢..... 抱陣都手軟呢~~~



揸住左好多戰利品~~~ 唔肯比人幫手咖, 而家乜都要自己.... >.<~~~



見到乜都好興奮~~~



兩父子買左樣野比mami~~~ ^.^ thanks撈~~~



比我喇~~~ ^.^ hehe~~~



有個小朋友扭計.... 扭乜呢???



扭開umbrella~~~ 我地當然唔係一扭計就比佢開, 要佢安靜左3分鐘先開得!!! 教小朋友一個計時器真係好重要!!!



最後一站: 最殘忍嘅飯!!! ^.^



dadi好想食嘅 煲"仔"飯!!!



嘩~~ 幾興奮~~~ 大嗰個~~ ^.^



細嗰個都好lumlum~~~



因為有果汁飲~~~ ^.^



thanks god~~~ 無落雨, 我地先可以行同玩得咁happy!!!



計埋搭車其實只係用左兩個鐘頭, 但係玩得好開心!! ^.^



老公, 呢個idea好好~~~ thanks~~~


lumlum豬, 我地得閒再去拍拖啦~~~ ^.^


妹妹呀!! 下次好天帶埋你吓~~~ ^.^


ps: 仲有好多聖誕影影影呢, 要努力update!!! 咁快就2009年last day, 呢年真係過得好快好快呢!!!


希望 人人都開心平安, 健康快樂, 多d和平, 少d爭執, 事事看開d, 人人開心健康d~~~


仲有仲有... 個個晚晚都瞓好d~~~ ^.^ happy new year~~~


沒有留言:

張貼留言