2009年1月8日 星期四

小珏霖而家上緊乜playgroup?

mami開始左冬眠嘅日子, 無日日update blog, 跟住個腦其實成日都好多好多野想記低, 好多野都未寫番..... 愈積愈多添....


首先的起心肝寫番仔仔豬呢期個playgroup先~~~


其實自第二期幼潛完左, mami就報左呢個係葵青劇院book場開班嘅playgroup喇!!! 貪佢近近地, 而報3個月每星期兩堂個半鐘仲好抵添, mami揀左星期二english, 而星期五就中文!!!


不過就無得試堂嘅, 報之前有一朝mami特登去睇堂, 入埋去坐左大半堂, 問吓其他家長意見!!! 因為上網serach時見到有d人話唔得, 有d又話ok!!!


我當時結論就係: 都ok啦!!! 其實比bb去上堂都唔係要佢係個堂上面學到好多好多野, 最緊要比個開心環境佢地去同其他小朋友相處吓, 唔好太耐無見小朋友怕生保!!!


而老師亦好緊要, 好怕d好嚴厲嘅, 對住d一歲多啲啲嘅小朋友點可以好惡c咁要求佢地坐定定好耐聽書呢!!!! 如果miss生鬼d, 活d, 就可以get到小朋友嘅attention耐d!!! ^.^ 惡c嘅一定唔掂


於是我地11月14日就開始左呢個新playgroup喇!!!


一開始去到會比好多波波小朋友玩等佢地warm up吓先~~~



不過到集體活動時, 仔仔豬都未知道發生乜事, 又比人捉住, 喊到傻!!!



努力掙扎想走佬......



大家都圍圈圈上堂時(每月都有個主題, 會教大約20-30mins課程), 仔仔豬就周圍走, 唔坐定定參與...... >.<~~~ dadi 同mami仲因為處理呢個問題方向唔同鬧過吓交添呢.... dadi話要捉你坐定定, mami話我地兩個大人自己坐定定上堂, 仔仔豬自然會慢慢明白返黎... it takes time!!! relax!!!



之後, 我發現, 仔仔豬鐘意上英文堂多d呢!!! 佢自己好鐘意個miss!!! 成日走埋去撩佢!!! ^.^ 同埋英文小班d, 每個小朋友得到嘅attention多d, 個miss又短氣d, 哈哈~~~中文嗰位有時長氣到我同dadi威都想瞓吓先



開始先到仔仔豬嘅進步~~~ 自己識得follow老師嘅指令!!!



最愛英文堂嘅reading time!!!! 點解中文無嘅????



好留心好留心~~~



哈哈~~~ 點解要玩住腳趾咖??? 好彩之後就係洗手手食茶點時間!!! ^.^



學識左一聽到隻tidy up music就會去幫手tidy up!!!! 個個小朋友都好自動自覺嘅呢~~~



而家上中文堂都習慣左個模式喇~~~


知道要跟住做早操先!!!



玩手拖手tum tum 轉都好lumlum好enjoy喇~~~



自己行行行~~~ ^.^



然後向前收埋個圈好興奮~~~ ^.^



又會自己去同大人握握手~~~



同小朋友又握握手~~~ ^.^



至於聽書時間呢???? 哈哈~~~ 就一時時啦!!!


有時老師教得吸引時會自己坐定定d~~~



有時mami叫佢坐定定~~~ ^.^



有時悶到走左去自己行同玩, 會比呢個助教miss捉住左....


而家呢個miss同佢講... 珏霖, 快d返mami度坐好喇!!! 唔係我抱你咖喇!!! 佢就會自己衝番埋我度!!! 哈哈~~~



中文堂無左講故事時間, 不過有個跟音樂打拍子行行行時間, 阿仔都好鐘意!!! ^.^



我覺得個playgroup都幾多教具同埋活動~~



呢個係教緊snow~~~ ^.^



定係教清道夫掃地呢??? 哈哈~~~ 我都唔記得喇!!! ^.^



一月教緊數字~~~ 下半個月會教新年!!



我諗阿仔可能最enjoy係食餅餅時間~~~ ^.^



仔仔豬仲學左幾首歌~~~佢最鐘意首exercise歌!!! ^.^ upload d video先~~~


16 則留言:

  1. 個playgroup好似幾好玩咁bor~
    [版主回覆01/12/2009 19:26:00]都ok咖~~~ ^.^

    回覆刪除
  2. 鈺霖好開心咁播.咦 !你地買左新鏡播..
    [版主回覆01/12/2009 19:25:00]唔係呀!!! 買左好耐咖喇!!! 好平又好靚嘅定焦鏡!!! ^.^

    回覆刪除
  3. 手快抉打錯字, 珏霖!

    回覆刪除
  4. himhim個老師都同我地講,佢地e家個專注力得幾分鐘,想佢地坐定定上堂係「無可能」既事,我見霖霖仔都肯聽書,佢已經好叻叻喇!
    [版主回覆01/12/2009 19:24:00]我呢個長氣d嘅老師就成日話.... 要比佢地聽多d, 慢慢會明白多d, 乖乖地坐定定聽書先, 一陣就有活動.......

    回覆刪除
  5. 我想問下你係邊度search呢d playgroup的呢?????
    [版主回覆01/12/2009 19:23:00]我去左你blog留言!!! ^.^

    回覆刪除
  6. 睇落個pg 幾好喎....地方較大可以俾d 小朋友多d 活動!同埋d 活動好似幾好!
     
    我諗你同老公唔使咁緊張o既...我個仔成日都係上pg 坐唔定架,呢個歲數d 人仔係咁樣,而且又唔係淨係佢一個係咁!我通常都由得佢周圍走一陣,例如老師搞緊其他小朋友,我咪俾俾佢放任一陣囉;但老師又召集返d 小朋友,我就會捉佢返去坐,通常都肯o既!如果要個歲半人仔全堂坐定定聽書,係無可能架!
    [版主回覆01/12/2009 19:23:00]我都係咁諗咖~~ 邊有可能要個一歲幾bb坐定定咁耐喎!!!!!
    不過一開始時, dadi就成日覺得我就晒個仔, 由得佢鐘意點就點咁囉!!! 而家大家有共識好好多喇!!!

    回覆刪除
  7. 珏霖算好定啦.......熙豬都係唔肯坐定定, 次次得佢要走開........
    [版主回覆01/12/2009 19:21:00]珏霖都成日會走開咖!!! 尤其個miss太長氣時!! ^.^
    不過而家老師叫佢開始識坐番埋黎mami度一陣... 然後再行開過!!!

    回覆刪除
  8. 佢真係好攪笑....比心機lumlum猪
    [版主回覆01/12/2009 19:19:00]知道喇~~~ ming e~~~ ^.^

    回覆刪除
  9. 如果我無認錯人. 相信頭先 lunch time 我係見到珏霖嫲嫲呀!
    btw, cary 真係好有心機去搵 d playgroup 比珏霖仔參加啫!
    [版主回覆01/12/2009 19:19:00]我問過喇~~~ 嗰日嫲嫲係係kwai fong 買野呢!!!
    點解我成日係葵芳遊黎遊去都撞唔到咖??? >.<~~~

    回覆刪除

  10. 點解坐定定聽書要摔腳趾呢, 仔~~~ 哈哈..........
     
    真係好喇, 見到阿珏宜家咁乖坐定定聽書, 都叫威威唔使擔心喇~~ 我個過度活躍既小吉見到老師都會坐定定幾分鐘, 乖乖豬既阿珏一定無問題 ^_^
    [版主回覆01/12/2009 19:18:00]係喎!!! 好醜怪豬, 成日摔住d腳趾~~~
    我個仔而家都真係開始識聽miss話喇!!! 安慰... ^.^

    回覆刪除
  11. weiwei looks quite good wor... but is the closest is in TST for us??
    aiya... for TT is the other way round, only story telling time in Mandarin, no story telling for English arh..... but Audrey loves that session very much..... duno how come she sit still to listen to the teacher but not to me lor =(

    回覆刪除

  12. 鈺霖 D 腳趾真係好似粒葡提子呀!!
    [版主回覆01/12/2009 19:17:00]哈哈~~~

    回覆刪除
  13. 原來敏敏同霖霖可以話係同學仔. 我哋都有上ivy的堂, 不過就早你哋少少, 10點那班呀.
    [版主回覆01/12/2009 19:17:00]咁啱呀!!! ^.^ 你地剩係上english??

    回覆刪除
  14. 我覺得呢個PG都幾好喎!!!!!

    回覆刪除
  15. 我覺得個playgroup都幾好喎!

    回覆刪除
  16. 我個仔上堂都係坐唔定咖, 成日要周圍走, 攰C人

    回覆刪除