2009年1月30日 星期五

2009.1.27 年初二 - 太公太婆家開年飯

年初二, dadi威要返工, 得番我同小珏霖!!!


初一晚返到屋企仔仔豬好攰瞓左覺, 我地無嘈佢, 比佢瞓瞓瞓... 到半夜可能肚餓, 喊喊起身扭飲奶奶, 而又見佢好咳, 所以我地半夜3點幾餵佢飲藥水.....


大家又眼瞓, 又陰公...... 餵藥餵到我跟住佢一齊喊.....


真係一個好難忘嘅年初一晚呢..... >.<~~~


好彩而家好番晒咁濟, 係仲有d痰, 而家食猴棗未希望佢快快清晒d痰啦~~~


好喇~~~ 寫番初二先~~~


原本呢日嘅節目係去完太公度食開飯, 再去天水圍我嫲嫲屋企見埋公公婆婆太太....... 同舊年一樣嘅: 年初二part 1 - 豐富開年飯^^ , 年初二part 2 - 去同太嫲嫲拜年^^!!!


不過, dadi返左工, 得我一個大住個肚, 仔仔豬又唔係太舒服!!! 所以, 只係去左太公太婆home食開年飯!!!


哎呀~~~ 仲要無影到豐富開年飯嘅相添.... >.<~~~


剩係影低左兩個小寶貝新年look同太公公合照咋!!! ^.^



仔仔豬真係好鐘意bb~~~ 錫錫bb表叔先~~~



仔仔呢日其實舒服番好多喇~~ 好精神咁同表姑s表叔叔玩得好開心, 無初一咁吽哣!!!


下晝爺爺表叔同兩個表姑姐仔仲帶左佢去冒險樂園玩左陣, 比mami休息吓抖吓呢~~~ thanks呀!!! ^.^



玩到個個都好盡興咁呢~~~ 而家仔仔豬開始可以跟其他人去玩都好開心呢~~~ 真係大個仔左好多喇!!! ^.^


下年加埋bb表叔同埋細b一齊玩仲熱鬧呢~~~ ^.^


唔該晒表叔同表姑s幫我手同佢玩呀!!! 又唔該晒爺爺辛苦左一日!!! ^.^


7 則留言:

  1. 加油呀CARY...我地支持你呀...
    [版主回覆01/31/2009 23:36:00]thanks呀!!! ^.^

    回覆刪除
  2. Wish  A Happy & Prosperous Ox Year to u and yr family. Take good care of yourself, congratulation of yr pregnancy. U & yr husband must be very happy that yr son will have a companion later.
    [版主回覆01/31/2009 23:47:00]thanks~~~ ^.^

    回覆刪除
  3. 恭喜晒呀!! 希望你生個肥肥白白 & 健康精靈的牛BB啦!
    [版主回覆01/31/2009 23:37:00]多謝晒呀!!! ^.^

    回覆刪除
  4. 恭喜晒ar!真係三年抱兩!加油ar!祝你2個bb都肥肥白白,快高長大ar!
    [版主回覆02/01/2009 00:15:00]多謝你呀!!! ^.^

    回覆刪除
  5. 恭喜晒呀~
    之前都feel到你似有左(哩張相見你影住肚肚)

    dadi威既農場一家願望成真呢 ^.^

    回覆刪除
  6. Congrats!  And Lum lum would soon be a big brother la!  Wish everyting is well with you.  Take good care of yourself!

    回覆刪除