2009年1月21日 星期三

2008.12.28 BBQ Party ^.^

12.28 dadi要返工, 我同小珏霖兩個又自己出發去左edwina ee間大屋開party喇~~~ ^.^


主人家博博大個仔左好多呢~~~ ^.^ 一齊玩吓先!!!



yumi ee兩個寶貝都有黎~~~



仔仔好鐘意呢個bok傻瓜呢~~~ ^.^



成日笑嘅小audrey~~~



博博好多玩具呢~~~



仔仔豬玩吓呢樣, 玩吓嗰樣~~~



好忙呢!!!



charlotte妹妹就成日睇住佢玩~~~



博博都好鐘意珏霖呢~~~ 大個少少識得行就可以一齊走黎走去喇!! ^.^



又學番bb爬爬爬~~ ^.^ (廚房到底有乜好野呢???)



呢張好得意~~~ 4個bb到底排排企, 睇緊乜呢??



呢張博博都爬埋過黎, 5個bb齊人喇~~~ ^.^



今次無同佢地影大合照添, 呢張都可以數得齊5個!!! ^.^



bbq嘅地點係露台, bbq嘅人得一個~~~ 就係博博daddy喇!!! 真係唔該晒你呀!!!! 我地全部都係坐定定等食咋!!!



食飽飽之後, 我地去左數碼港行吓!!!



之前見到mamimama個blog介紹, 好似好多野玩咁呢!!



可惜, 去到時有d雨粉粉~~~ 好多活動都暫停晒~~~


唯有推左陣車車, 行左陣!!! 就返去lu~~~



仔仔豬嘅狀態係..... 勁眼瞓~~~



所以一d都唔介意我地好快就走人~~~



返到去ee屋企時, 已經瞓著左lu~~~



小audrey都瞓左~~~ 我地兩個mami可以好嘆呢咁同edwina ee一齊傾計呢!!! 真難得~~~



瞓醒又玩過~~~



真係玩一日都未玩晒d玩具呢~~~



仔仔最鏗意呢個fit ball~~~



同sudrey一齊推推推~~~ ^.^



結果, 我地玩到夜晚daddy放工先返home呢~~~ 好開心呀!!! 幾時又見呀??? ^.^


沒有留言:

張貼留言