2009年1月18日 星期日

2008.12.24 平安日小聚

2008.12.24 平安夜dadi要返night, 日頭我地一家人就去左將軍澳同uncle 基, 包包ee個小baby- 熙熙一齊過平安日喇!!!



等巴士時同佢兩仔爺影嘅, 好lumlum咁呢~~~ ^.^



先去左商場集合~~~



小熙熙當時都係個幾月大~~~ 第一個christmas呢~~~



小珏霖就第二個聖誕喇~~~ 同uncle基玩到傻晒~~~



^.^



比你地扮吓一家4口~~~



跟住就上左包包ee外家 ^.^



因為包包ee個姨甥仔兩歲幾, 所以好多玩具呢~~~ ^.^



仔仔玩得好開心~~~



哈哈~~~ 傻豬霖~~~



uncle基呢個大細路好鐘意同小朋友玩, 熙熙大個實同daddy好friend啦!!! ^.^



我地仲帶左件pampers送嘅聖誕袍影吓相!!!



全家幅~~~



你地嘅全家幅~~~ ^.^



嘩~~~ 影到bb對大眼仔呢!!! ^.^



仲有笑笑look~~~ ^.^



dadi呢個photop baba成日都無份上鏡添~~~~



之後我地就趕左返屋企喇~~~ dadi要返night, 我同小珏霖就瞓左一個好平安嘅平安夜喇!!! ^.^


1 則留言:

  1. 哈哈,你們的平安夜真係好平安喎!我嗰日就慘啦,竟然返工時,出面爆咗個滅火花洒頭,勁爆水,我地又怕啲水浸入office,咁就不停咁用掃把掃水囉,平安夜真係唔平安。

    回覆刪除