2009年1月25日 星期日

2009.1.22 年廿七 - 行花市W/李家3口 ^.^(行行食食篇)

年廿七, 靚靚李太同對囝囡黎左探我地!!!


DADI威仲早放左3粒鐘, 同我地行花市呢!!! ^.^


出發喇~~~  



見到UNCLE好開心嘅霆霆~~~



借左隻寶貝ALEX比珏霖玩~~~



嘩~~~ 仔仔呀!!! 你真係好艷福~~~ HEHE~~~



到達荃灣花市喇~~~



靚靚~~~



入場喇~~



影番張齊人相先~~~ ^.^



一入到去第一檔嘅野食就吸住左我地喇~~~



大家SHARE龍鬚糖先~~~



DADI你好似最興奮喎~~~



成口龍鬚嘅霆霆~~~ ^.^ 



仲有YUMMY香蕉膏~~~



兩個細嘅都有份~~~



YUMMY~~~



一食完個口嘅就期待地望住喇~~~



好啦~~~每人再食多少少啦!!!



小朋友好有興趣嘅Balloons~~~ ^.^



我地買左嘅噴水魚魚~~~



行行行~~~



假如我地有三個......



全家幅~~~ thx 李太~~~



仲有得影兩個添~~~ ^.^



小珏霖而家見親都會叫嘅: 吉吉~~~ 見到小吉張相亦都會咖!!! 哈哈!!!



2 則留言:

  1. 假如我們3個,我父母話唔會去人多擠迫地方,我,我2個孖妹,佢地應接不暇,顧唔掂。
    我們第一次一家一起去花宵,要到我們3姐妹入小學,起碼自己行,不用推車車。

    回覆刪除