2008年11月5日 星期三

倒塔咁早....

唉.... 有個小朋友而家朝朝都倒塔咁早就起身.....


7點, 6點, 6點幾.....


仲要係醒晒, 飲完奶奶都唔瞓番....


放佢自己出廳玩都唔夠...


仲要係咁係床邊指住個地下, 扭mami落地陪佢出廳玩....


我呢個阿四無辦法, 唯有半睡眠狀態出去陪住佢.... 有時另一個阿四dadi, 會陪佢比我瞓多陣嘅....  


真係從未如此想有一個工人姐姐幫我揍住佢, 比我地瞓多一陣....


諗住佢玩一陣就會眼瞓再瞓過啦....


點知... 8點, 9點, 10點...... 都仲係咁精神....  救命呀.....


到佢肯瞓番已經11點幾, mami又要煮飯喇.... 好眼瞓呀.... 仔.....


所以...好多時而家夜晚9點幾10點, 陪佢係大床碌碌碌時.... 我都瞓著埋lu!!!  而家醒目左喇, 會除左con先入去陪瞓~~~ hehe~~~


所以... 有時我都完全無時間寫blog lu~~~


希望珏霖豬快d瞓番晏d.... 比mami瞓多少少啦.... 好攰呀!!!


我地有d懷疑佢係出緊大牙, 所以成日咁早醒左... >.<~~~ 又成日咬手指... 仲好似變番以前細b咁成日乜都放入口添呢.....


睇緊barney嘅小珏霖, 係咁咬咬咬....





哈哈~~ 為免佢成日愈睇愈前, 愈睇愈近個電視, 而家教佢坐個餵奶枕個hole入面~~~ hehe~~~





不過佢都係會愈睇愈開心, 跳吓舞咁又企前左~~~ ^.^




haha~~~傻樣~~~  仲好大包米添~~~



沒有留言:

張貼留言