2008年11月15日 星期六

2008.11.11 第二次見細b w/ 珏霖^.^

11月11日, 我地第二次去見私家醫生!!!


仲第一次同埋仔仔豬一齊去添~~~



比起兩星期前重左1lb~~~ ^.^



點令個豬仔乖乖地陪我地等呢???



就係玩貼紙喇~~~



貼晒落mami大脾~~~



多謝診所個姐姐送比佢玩~~~ ^.^



終於到我地入去喇~~~ 其實心情好緊張呢~~~


個心係咁諗, 希望見到心跳啦~~~ 見到細b啱位同有心跳啦~~~


結果當然係好好~~~ ^.^


睇得好清楚細b著床位置好正確!!! size大約6week~~~



見到好細粒b, 但係就有好強而有力嘅心跳!! 生命真係好神奇呢!!



諗番起上次第一次見到珏霖bb係我肚入面bang bang聲嘅心跳!!! 好感動好開心~~~


今次就比較冷靜喇!!! 可能係因為同埋珏霖一齊係度睇住, 珏霖又扭左扭右, 我同dadi都好似有d分心, 唔係好留心睇細b咁!!!


下次都係唔好帶哥哥一齊去喇~~~  


總之, 見到細b健康咁成長~~~ 好安心喇~~~ ^.^


沒有留言:

張貼留言