2008年11月19日 星期三

2008.11.16 秋季大旅行@大棠 ^.^

當日我地先到pizza hut lunch先~~~


珏霖同小吉而家真係好得意, 兩個見到面會傾吓計, 你tickle吓我, 我tickle吓你咁~~~ 笑c我地呢!!! ^.^



我地有9個大人, 5個bb, pizza hut比左一大個隔開左, 自成一角嘅corner比我地!!!! 好goodgoodgood呢~~~



5個bb好多玩具~~~ 行行呢隻大鰐最受歡迎呢~~~



食飽飽同tama仔一齊行出去睇街街同睇扭蛋~~~ ^.^



跟住就向我地嘅目的地出發喇~~~


大家留意吓呢個搵苯"套票"先!!! 係咪好似好多野玩呢???


於是我地每家人買左一set$60套票+一張$20入場ticket!!!



去到join埋曦曦先~~~ 6個bb影吓相先!!! angus瞓左覺見唔到樣添!!



原來妹妹豬未到之前, 得小吉吉一個女仔咋喎~~~ ^.^



仔仔豬見到牛牛車好好奇呢~~~ ^.^ moo... moo...



大家開始行行行~~~ 見到撈金魚同埋比小朋友玩嘅playground!!!



然後就見到一隻就咁係路邊嘅black sheep喇~~~ 小朋友們都好興奮呢~~~ 仔仔曦曦同小吉仲走埋去摸羊呢~~~



而家唔係荔枝結果嘅季節呢, 1-4月先係!!! 不過我地都見到好大個嘅大樹菠蘿~~~ ^.^ 摸吓拮拮地手, 好得意呢!!!



然後, 妹妹豬一家都黎左喇!!! ^.^ 細佬佬都黎左呢!!!



大家一齊去睇吓d蝴蝶同埋生果標本~~~ ^.^



好多buzzing bees呢~~~ >.<~~~



大家又繼續行行行~~~ 睇吓我地幾大棚人~~~ ^.^



然後我地去左睇魚魚同烏龜~~~



仲見到好大條嘅鱘龍魚呢~~~



跟住小朋友們見到有個ee玩緊bubbles, 又一齊玩左一大輪!!! ^.^



原來魚池隔離就係小動物嘅area??? 不過... 我地淨係見到兩隻山豬咋~~~ 其他動物呢????



兩仔爺~~~ ^.^ 到底呢個踏踏踏叫做乜野呢???



見到無乜野行喇~~~ tamama出番去問吓人到底係邊度餵羊同牛咖??? 點知.... 佢話d羊病c晒.... 得番一隻咋!!!


oh...no.... 就係我地頭先係路邊見到嗰隻呢......


既然我地買左套票.... 就攞d草餵吓羊啦~~~


小朋友們一人揸住d草, 餵比隻黑羊食!!! 小朋友就好開心喇... 大人們就有d擔心... 得番一隻羊係咁比人餵.... 會唔會太飽咖???



期間仲有一小插曲, 就係小吉吉比隻羊撞到個肚肚呢~~~ 陰公!!! 好彩都係嚇親多d, 唔係撞得好慘... 呵番呀!!! 乖~~~



跟住, 我地又行去隔離餵牛喇~~~ 餵餵吓... 有人黎攞走隻牛???? 原來係開工嘅牛牛黎咖!!! 要去拉牛牛車呢~~~ 辛苦晒喇!!! 即係其實佢地無一個場地係比人餵牛羊嘅呢?? 唉....



算啦~~~ 最後去餵魚魚啦~~~ 全家幅加魚糧一包!!! ^.^



成班大人細路圍住個池一齊餵魚魚~~~ ^.^


小朋友鐘意一粒粒咁餵嘅呢!!! 哈哈~~~ 有排餵呢!!! ^.^



細佬佬仲瞓緊呢~~~ 好乖豬呢~~~ ^.^



餵完魚魚, 行行媽吹bubbles, 小朋友們即刻追住黎玩得好開心呢!!! 仲好難得先影到一張相入面有齊晒7個小朋友呢~~~ ^.^



池邊有鴕鳥一大隻~~~ 有blog友見到隻真嘅呢?? 唔知道係咪係馬場嗰邊, 我地無去到呢???



仲有隻假elephant~~~ 仔仔一見到佢就係咁踏腳!!



大合照~~~ ^.^



yeah~~~ 好開心呢~~~



雖然... 呢個大棠荔枝園比想像中少左好多動物, 叫人買套票時又唔話比人知d動物死得七七八八...


不過, 當日曬得黎又唔太熱, 好秋天feel, 好舒服!!! 而且可以咁大班bb一齊行吓草地, 親近吓大自然, 都好開心呢~~~ ^.^


相信小朋友們大家見吓面, 又可以一齊餵吓羊, 牛同魚魚, 玩吓bubbles已經好開心好滿足呢!!! ^.^


多謝晒tamama安排呀!!!  下次再玩過~~~


沒有留言:

張貼留言