2008年11月30日 星期日

2008.11.25 遊大埔 part 1 - 同人唔同命

上星期見到好朋友同兩個囡囡去左科學園, 見到rainbow!!!


兩小妖第一次睇彩虹啊!!! 



個心諗: "嘩~~~ 好靚呀!!! 如果可以同仔仔一齊睇就好喇~~~ "


點知... 星期一晚, 接到電話, tamama約我地去科學園行吓喎!!! 嘩!!! 好開心呢~~~ 即刻應承兼期待呢~~~


彩虹彩虹, 如果我地可以見到你就好喇!!!!


結果, 我地去到..... 影左好多相呢.... 好多好多... part2先慢慢post...


但係... 個水池無噴水喎.... 應該見唔到彩虹喇!!! 仔.... 下次先啦... 預備走人之際... 


嘩嘩嘩!!!  見到喇~~~



珏霖即刻指住研究呢~~~



乜黎咖???



咪mami好想同你睇嘅彩虹囉~~~



mami~~~ rainbow呀!!!!! 快d過黎睇吓啦!!!



係喎~~~ 真係啊~~~ 睇吓睇唔睇到7隻色???



^.^ 雖然同人唔同命, 我地只係見到呢條咁細嘅~~~ hehe~~~ 不過我都好lumlum呢~~ 仔~~~ 算唔算係我地第一次睇彩虹呢???



多謝tamama一家邀請埋我地一齊去玩!!! 仲唔該晒tamapa你唔係拍八達通入閘, 我地先會hea左係個lobby度見到little rainbow呢~~~ ^.^



得閒再出多幾篇part 2,3,4先得~~~ 好多相呢~~~ ^.^


12 則留言:

  1. 哈哈 !! 點解你地咁容易見到彩虹嘅 ? 好好彩呀 !!
    http://chungching.net
     

    回覆刪除
  2. 雖然條彩虹好細,但總算睇到啦! 總算無白行一趟。

    回覆刪除
  3. 濃情朱古力碰上士多啤梨2008年11月30日 晚上9:02

    嘩...彩虹呀...我以前細細個見過一次後...到而家一路都未見過呢..

    回覆刪除
  4. 小珏霖個樣好好奇呀

    回覆刪除
  5. 返咗好多新boot呀,得閒嚟睇下丫
     
    如有打擾,請原諒

    回覆刪除
  6. 小朋友真係見到彩虹真好開心.. 而且又會覺得好新奇啊.. 我諗我第一個教我甥女都會係彩虹...^^
    又上左好多新野.. 有時間黎睇下啦...^^
    http://hk.myblog.yahoo.com/cocolala123@ymail.com

    回覆刪除
  7. 仔仔豬好似肥左WO!係唔係呀?

    回覆刪除
  8.  CARY~12月特價之選出左喇~

    回覆刪除