2008年11月13日 星期四

2008.11.10 探小德詠 ^.^

星期一, 我地去左沙田探明德個啱啱滿左月嘅妹妹 - 德詠呢~~~ ^.^ 仔仔豬見到bb又好有興趣呢~~~



妹妹好精靈呢!!! 好多頭髮同大眼睛呢~~~ 因為我地好嘈, 所以好後生嘅婆婆抱住佢瞓, 好幸福呢~~~



呢日我地仲約到好耐無見嘅bok b同iris ee一齊去呢!!! 我地3個一齊做prenatal yoga嘅mami, 眨吓眼就識左2年喇~~~ ^.^ 大家嘅bb都咁大喇!! linda ee仲已經生左第二個喇~~~ 時間過得真係快呢~~~



bok b就cool d (似daddy啊)~~~


而小明德同珏霖兩個就多d一齊玩~~~



一齊玩入波波~~~



仲一齊爭玩具呢~~~ 而家阿仔成日好似女仔咁, 一爭輸就喊... 哎呀~~~ 好朋友share一齊玩啦~~~ 乖啦~~



dadi威其實有陪我地一齊去咖, 不過全日得一張相~~ =p 仲要係同明德仔自拍嘅



3個bb仲一齊睇圖書呢~~~ 好似去左圖書館咁呀!!! ^.^ 小明德開頭有d怕呢隻有wiggly eyes嘅青蛙呢, 不過好快就克服左喇!! 叻仔~~~



然後見到bok b開餐, ^.^ 一邊唱good good song, 食得好開心呢~~~



之後, linda ee又開左個波波池比佢地玩喇~~~ 見唔見到右下角, 明德仔側晒頭邀請bok b一齊玩呢~~~ ^.^



珏霖都再邀請吓bok b先~~~ 最後, bok b係出面撲埋去同佢地一齊玩~~~ ^.^



小珏霖仲比linda ee捉住左睇吓有幾多隻牙仔呢~~~ 哎呀!!! 仲未打好個發展report添, 而家阿仔有11隻牙喇!!! 出左3隻大牙lu~~~



是日, linda ee隻免免- 得意仔, 比好多個好好奇嘅小魔怪拍左個籠好多次呢.... 好可憐呀!!! 真係唔好意思喇~~~ linda ee, 佢無事呀嘛???



3個大bb咁乖乖坐定定???


 


因為我地又開左barney比佢地睇一陣~~~



呢張仲見到妹妹笑呢~~~ ^.^ 好得意呀~~~ linda ee, 一個好字真係好幸福呢~~~ 努力捱過頭呢兩年就好舒服咖喇~~~ 加油呀!!! ^.^



ps: hehe~~~ iris ee, 原來一早入到屋, 小bok b已經好鐘意press呢個button咖喇~~~



沒有留言:

張貼留言