2006年12月16日 星期六

恭喜阿茶同芝芝 (updated)

恭喜恭喜!茶少大日子!祝你兩個甜甜蜜蜜,開開心心!

我當日非常準時起身過海,但竟然超級失策,過到海先醒起.....唔記得帶相機!唉!好彩Lisa有啫!

原來灣仔堅尼地道有間基督教教堂可以單一方係Christian就行得禮了!而且仲幾舒服幾靚添!

個外國人牧師好可愛,而且講道精簡攪笑,唔錯唔錯!茶少亦充份發揮佢嘅佻皮本色,一句「Yo, I Do!!」攪到全場爆笑!加上slow motion交換戒指同鍚新娘比人影相,好輕鬆好溫馨同好lumlum!!

夜晚我無去到飲, 不過係lisa個blog度偷左幅相! hehe~~

lisa, 仲有其他相得閒比埋我吖!thank  you!!

lou, 我仲係教堂見番個好多年無見嘅parco呀!! 佢話4月同你一齊出黎見下面喎!! 等我攞到相再update多d啦 !!


沒有留言:

張貼留言