2006年12月16日 星期六

到嫲嫲家做冬^.^ (updated)

今日好凍呀.....,而且要入天水圍, 一定要著多啲衫先得!!

嫲嫲,我而家出發喇

(updated on 18/12)

食飯前捉大家影下相先!!

 

湊大我嘅嫲嫲! I love you!!!

姑姐仔

姑姐加表弟 !! 姑姐話我坐月時可以過黎幫下我教下我救下我!! yeah!!

姑丈

叔叔

 玩係嫲嫲廚房發現嘅<樹>

影左部份嫲嫲拿手小菜!好好味!尤其是偷食嘅炸排骨同炸魚唔記得影低嫲嫲牌魚翅!我尋日由朝到晚食左5碗!

呢隻係叫做<皮休>嘅福獸?唔知點寫嘅呢?又唔知有乜中國傳統故事呢?似唔似B頭呀?


沒有留言:

張貼留言