2009年10月23日 星期五

哥哥畫水彩 ^.^ + 妹妹去playgp videos

上個月嘅lumlum豬video~~~ 呢排好鐘意玩水彩!!! ^.^ 返左學之後, 畫野都叻左好多!!



3個月大嘅妹妹, 被邀請去playgp!!! ^.^ 遲d會update篇blog有關呢個playgp!!! 正!!!


ps: 明天第一個interview~~~ 仔仔豬會同小吉吉拍住拖去考, 因為只係相差5分鐘!!! !啦~~~lumlum豬!! 做番自己, 玩得開心d!!! ^.^ mami都早d瞓先!!! post住兩個video先 =p


pps: 尋日去行會展個mega show, 行到腳仔軟, 仲係巴士唔見左部電話.... 請大家有我電話number嘅朋友blog友, send個sms比我話我知你係邊個, 等我save番你個電話!! thanks~~


pps: 舖頭仔今日上左條好舒服嘅blanket~~~ 送禮自用都good!!! 又係見比我地仔女幾好用, 不如賣埋!!! hehe!!! ^.^



仲有好多野想上架, 不過未有時間, 而個korean奶泵都已經影多左好多相, 希望跟住呢個weekend可以有時間做野.... dadi要返工呢.....


3 則留言:

  1. 濃情朱古力碰上士多啤梨2009年10月24日 凌晨12:54

    妹妹真係睇到眼定定呢

    回覆刪除
  2. cary mama,妹妹好似好好學咁喎~!
    另外,你有無留意妹妹身後的bb呀???笑c我了!!

    回覆刪除
  3. 有美相伴去INTERVIEW一定事半功倍啦!

    回覆刪除