2009年10月10日 星期六

2009.9.27 帶女朋友返太嫲屋企造節 ^.^

9月27日星期日, 我地一家4口, 入左天水圍我嫲嫲屋企造節!!!



係澄澄第一次去太太屋企呢~~~ ^.^



先去商場約埋ee同舅父仔tea一tea先~~~



我地仲約左女朋友仔聚一聚呢~~~



呢對好耐無見嘅小情人, 一見面開心到不得了~~~


你搣吓我鼻鼻~~~



我又攬吓你咁~~~ ^.^



哈哈~~~ 呢間茶餐廳嘅high cahir好型呢~~~



食飽飽~~~ 拖住行街街~~~



真係拖到實一實~~~ sweet到不得了~~~



一齊去左公園仔玩吓先~~~



好開心呢~~~



呢張影得幾靚仔喎~~~ lumlum, 攞黎做facebook profile pic啦你~~~ =p



兩個阿妹~~ 我阿妹推住妹妹~~~ ^.^



耐唔耐去吓唔同公園真係唔錯, 呢個架兩個小朋友第一次爬, 好快就學識左!!!



去片~~~


全家幅~~~



玩完又拖住行喇~~~



去邊呢???



哈哈~~~ 兩歲兩個半月就帶女朋友仔返太嫲屋企造節喇!!!



一齊玩玩具~~~



一齊食嫲嫲招牌魚翅~~~ 小吉吉仲哽親添, 好彩好快無事!!!



一齊畫公仔~~~



妹妹就同4姑婆玩~~~ ^.^



玩到好興奮~~~ ^.^



呢張好靚呢~~~ ^.^



兩個傻豬仔一齊玩遊戲~~~


poke out yr tongue~~~



touch yr shoulders



kiss~~~



腳掂腳~~~



哈哈~~~ 睇相都好靚好開心~~~


睇片仲好笑~~~





玩飽仲一齊食嫲嫲牌炸雞亦, carY ee由細食到大, 好鐘意嘅呢~~~ ^.^



之後, 就由dadi同lumlum送佢地返屋企, 竟然係行路送返去, 真係好浪漫呢你地~~~ ^.^


多謝你地黎左一齊玩呀~~~ lumlum豬好開心呢!!! 下次再玩過!!! ^3^


返到黎, 換左衫~~~ 又同ee地玩玩玩喇~~~



開飯前, 大合照~~~ 小珏澄今次唔係個肚入面喇~~~ ^.^



太太錫晒~~~ ^.^



我地一家5口全家幅~~~



係老公要求我地咁排法影嘅, 因為呢張相!!! 哈哈~~~~~~~



而家變成咁樣lu~~~ 原本最細隻嘅細佬, 變左最高!!! ^.^



時間過得真係快~~~ ^.^



lumlum豬都唔知嗰兩個小朋友係 ee同舅父仔~~~



晚飯後, lumlum同太太玩~~~



好興奮~~~ 攞個月餅罐打drum~~~ ^.^



一家人聚埋一齊真係好開心呢~~~


等我晒番d相比太太先~~~ 嫲嫲, i love you~~~


ps: link番小吉ma呢篇先: 2009.9.27拍拖拖@天水圍


pps: 呢期d回應令人好煩擾, 都唔明白d人乜居心.... 都係set做不可回應算喇!!! ^.^


 


沒有留言:

張貼留言