2009年10月8日 星期四

爬行道好好玩 ^.^

三個月大嘅妹妹, 已經習慣左耐唔耐就會比人放係爬行道上面~~~



^.^ 多數一開始時, 都抬到個頭好高!!!



好努力咁郁手郁腳~~~



哈哈~~~ 不過, 詔一陣就會大喊咖喇~~~



後來, 睇多次本書, 提醒番自己記住同妹妹著d衫係露膝蓋嘅, 唔會阻到佢膝蓋嘅摩擦!!!



好似又向前得快左~~~ ^.^ 不過當然未係真係自己爬行, 係郁手郁腳郁前左!!! 我諗相對本書, 我地真係好少時間放佢係上面!!!



多數向前移動到大半條爬行道, 我地就會覺得佢喊得好悽涼, 抱番佢起身!!! ^.^ 一日最多兩三次, 有時一次都無!!!



搵番9月6日嘅相, 哥哥第一次睇妹妹玩呢個爬行道!!!



當時妹妹頸仔都未咁有力~~~ ^.^



妹妹好叻呀~~~ ^.^



之後, 食生果, lumlum豬坐係上面食~~~



食到dirty豬換左衫衫~~~ 之後, 就任佢玩爬行道!!



好興奮~~~



因為係斜左, 所以佢好似玩slide咁玩~~~



又跳住舞行上去~~~



哈哈~~~ 仲同dadi玩碌要黎砌嗰d細波波~~~



玩得好開心~~~



估唔到我地間細屋都可以比妹妹玩到食到dirty豬換左衫衫!!! hehe!!! ^.^


再一次唔該晒nona借左條爬行道比我地一家~~~ ^.^


沒有留言:

張貼留言